16 Şubat 2011 Çarşamba

Yarış motorlu soyguncular yakalandı



Antalyada geçen ay bir sigara dağıtım şirketinin kuryeliğini yapan 28 yaşındaki Eren Kaluç yönetimindeki otomobili ateş ederek durdurup, içerisinde 7 bin 500 lira bulunan zarfı gasp ederek kaçan yarış motorlu soyguncular yakalandı


Sigara dağıtım şirketinin eski muhasebecisi olan 28 yaşındaki Okan A.'nın, sevgilisi 19 yaşındaki Özge Ö. ve 27 yaşındaki Ahmet U. ile birlikte planlayarak soygunu yaptığı ortaya çıktı.

Bir sigara dağıtım firmasının kuryeliğini yapan Eren Kaluç, 24 Ocak günü şirketten aldığı parayı banka şubesine götürmek üzere 07 ECH 90 plakalı otomobille yola çıktı. Etiler Mahallesi 835'inci Sokak üzerinde Kaluç'un önüne çıkan yarış motorundaki kasklı iki kişi, otomobili ateş ederek durdurup, içerisinde 7 bin 500 lira bulunan zarfı alarak kaçtı. Eren Kaluç, mermi çekirdeğinin montunda bulunan apolete saplanması sayesinde ölümden kurtuldu.

Olayla ilgili çalışma başlatan polis, sigara firması yakınlarındaki bir firmaya ait güvenlik kamerası görüntülerini inceledi. Görüntülerde Eren Kaluç işyerinden çıkıp otomobiline bindikten sonra telefon açan genç bir kızı tespit eden polis, kızın kimliğine ulaştı. Özge Ö. olduğunu belirlediği kızın çevresini araştıran polis, erkek arkadaşı Okan A.'nın, paraları çalınan sigara dağıtım firmasından bir süre önce ayrılan muhasebeci olduğunu belirledi. Polis bir süre izlediği Özge Ö. ile Okan A.'yı gözaltına aldı.

ŞİFRE: SERVİSE BİNDİM

İki şüpheli ayrı odalarda sorgulanırken, Özge Ö., tüm soygun planını polislere anlattı. Erkek arkadaşı Okan A.'nın, arkadaşı Ahmet U. ile soygun planını yaptığını söyleyen Özge Ö., ifadesinde şunları kaydetti:

"Okan arkadaşıyla birlikte eski çalıştığı yerin para transferi yapılırken soyulabileceği planını yaptı. Her ikisi de iyi motosiklet kullanıyordu. Ahmet bir tamirciden yarış motosikletini ödünç aldı. Motosikleti Okan kullanacak, Ahmet korkutmak için cama ateş edecek, ben de güvenlik görevlisinin işyerinden çıktığını kendilerine bildirecektim. Ben o sabah işyeri önüne giderek daha önceden keşif yaptığımız yerde beklemeye başladım. Sonra güvenlik görevlisi elinde zarfla dışarı çıktı. Ben de yola çıkana kadar bekleyip ardından Okan'ı aradım ve 'Servise bindim' dedim. Bu şifreyle güvenlikçinin yola çıktığını anladılar. Sonra ben oradan ayrıldım ve onlarla evde buluştum. Olayı gerçekleştirmişlerdi."

Özge Ö.'nün ifadesi üzerine polis, Ahmet U. adlı şüpheliyi de yakalayarak gözaltına aldı. Motoru da bulan polis, 3 şüpheliyi sorgularının ardından adliyeye sevk etti. Şüphelilerin motoru kullanmadan önce her yerine siyah bant yapıştırdığı ve plakalarını söktükleri de belirlendi.

http://www.gunhaber.com.tr/haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder