27 Şubat 2011 Pazar

"Stadyum projem hazır"


Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Mustafa Akaydın, stadyum projesin hazır olduğunu, Gençlik Spor Genel Müdürlüğü'nün yer göstermesi halinde Antalya'ya 15-20 bin kişilik stadyum ve çok amaçlı bir spor kompleksi yapmaya hazır olduğunu söyledi.
Sivil toplum örgütleri ve mahalleleri ziyaret ederek halkla bir araya gelen Başkan Mustafa Akaydın, Antalya'ya yönelik çalışmalarını paylaşıyor. Bu hafta Ahıska Türkleri Derneği, Atatürk ve Yeşiltepe mahalleri sakinlerini ziyaret eden Akaydın, önemli açıklamalarda bulundu.
Antalya'ya stadyum kazandırmak için bir yıldır büyük uğraş verdiğini belirten Akaydın, spordan sorumlu Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak ve Gençlik Spor Genel Müdürü (GSGM) Yunus Akgül ile ara ara görüştüğünü söyledi.
YER GÖSTERSİNLER
Akaydın, şöyle konuştu: "Bundan 2 ay önce GSGM Yunus Akgül ile tekrar görüştüm. Gelin Antalya'ya stadyumun da aralarında bulunduğu çok güzel bir spor kompleksi kazandıralım dedim. Yüzüncü Yıl'ın bize tekrar tahsil edilmesi durumunda burada stadın yanında kapalı olimpik yüzme havuzu, amatör sporlara yönelik tesisler kazandıracağımı söyledim. Geçen hafta tekrar Yunus Akgül ile görüştüm. Antalya'ya stadyum yapmak istediğimi ve bunun için yer istediğimi anlattım. Henüz bana cevap verilmedi. Ne stadyumu yapıyorlar, ne de yaptırıyorlar. Ama benim stadyum için projem hazır. Büyükşehir Belediyesi'nin görevi olmamasına rağmen stadyumu Antalya'ya kazandıracağım. Kamulaştırma yapamam, çünkü kamulaştırma stadyumdan daha pahalı olur. Bana yer gösterildiği takdirde 15-20 bin kişilik stadyum yapmaya hazırım. Bu stadyum Antalya'ya 30 yıl yeterli olur."
AHISKA TÜRKLERİ
Ahıska Türkleri ziyaretinde ise Başkan Mustafa Akaydın, soydaş kültürüne çok önem verdiğini anlattı. Akaydın, "Siz soydaşlarımız bizim için çok özelsiniz. Beni alakadar eden sorunlarınızı çözmeye hazırım" diye konuştu.
23 aylık başkan sürecinde en küçüğü 1 milyon, en büyüğü 75 milyon liralık 23 projeye imza attığını ifade eden Akaydın, en büyük yatırımları vatandaşların görmediği altyapıya yaptıklarını kaydetti. ASAT kanalıyla 428 kilometre içme suyu hattı, 141 kilometre kanalizasyon şebekesi ve 5.3 kilometre yağmur suyu drenaj hattı döşediklerini açıklayan Akaydın, Fen İşleri'nin de şu ana kadar 165 bin ton sıcak asfalta yolları kapladığını belirtti. Akaydın, 5 yıllık başkanlık sürecinde 500 milyonluk altyapı yatırımı yapacağını vurguladı.
http://www.antalyagazetesi.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder