17 Şubat 2011 Perşembe

Anne Baba Okulu başladı


Kepez Belediyesinin, veli-öğrenci iletişimindeki sorunların çözümüne katkıda bulunmak amacıyla açtığı anne ve baba okulunda eğitim başladı.



Kepez Belediyesi’nin, ücretsiz bir eğitim hizmeti olan anne ve baba okulunda ilk seminer, General Şadi Çetinkaya İlköğretim Okulu öğrencilerinin ailelerine yönelik yapıldı.

Kepez Belediyesi nikah salonundaki bu eğitim çalışmasının ilk seminerine, veliler büyük ilgi gösterdi.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Başkan Yardımcısı Gürsel Kaya da, eğitim projesinin ilk seminerine katıldı.

Eğitim Danışmanı Osman Günal, soru-cevaplı seminerde ailelere, anne ve babaların çocuklarıyla iletişiminde dikkat edeceği hususlar, ders çalışma yöntemleri, ders çalışma problemleri ile aile-çocuk arasındaki çatışma kültürü konularında sunum yaptı.

Seminerde bir konuşma yapan Başkan Hakan Tütüncü de, bir milletin geleceğe sağlam adımlarla yürümesinin en büyük teminatının eğitim olduğunu söyledi.

Tütüncü, belediye olarak en önemli çalışma alanlarından bir tanesin de çocukları geleceğe çok daha iyi yetiştirebilmek olduğunu belirterek, “Anne Baba Okulu çalışmasının, ailelerle buluşturulmasında çok büyük faydalar bulunduğunu düşünüyorum.” dedi.

Bir öğrencinin, okulda başarılı olmasındaki unsurlarından bir tanesinin de aile olduğunun altını çizen Tütüncü, anne ve babaların, psikolojilerinden anlayarak iletişim kurmaları halinde, çocuklarının çok daha başarılı olacağını ifade etti.

Başkan Hakan Tütüncü, plan ve program dahilinde bu eğitim çalışmasını, Kepez’deki diğer okullarda da gerçekleştireceklerini sözlerine ekledi.

General Şadi İlköğretim Okulu Müdürü Muhiddin Özeren de, çiçek takdim ettiği Tütüncü’ye, Anne ve Baba Okulu çalışmasından dolayı teşekkür etti.

Veliler de, semineri çok yararlı bulduklarını ifade ettiler.

Kepez Belediyesi, Anne ve Baba Okulu, veli-öğrenci iletişiminin daha sağlıklı olabilmesi amacıyla 88 ilköğretim ve lisedeki öğrencilerin anne ve babalarına yönelik başlatıldı.

Bu eğitim çalışması ile aile içi iletişimin daha sağlıklı kurulabilmesi, öğrencilerin daha başarılı olabilmesi ve hayata daha iyi hazırlanabilmesi amaçlanıyor.
http://www.myantalya.net/haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder