18 Şubat 2011 Cuma

Telekulak’tan Cinayet Çıktı


Antalya polisi, yasa dışı yollarla telefon dinleyen çeteye 15 ilde baskın yaptı. Gözaltına alınan telefon dinleme çetesinin Tekirdağ’da da bir cinayete neden olduğu ortaya çıktı.

Antalya Emniyet Müdürlüğü, yasa dışı yollarla telefon ve ortam dinlemeleri yapan suç ürgütüne yönelik 15 ilde eş zamanlı “3’üncü Kulak” operasyon düzenledi. Dinleme yapan çetenin 10 kişiden oluştuğu, 44 kişinin sevgililerini, iş arkadaşlarını ve istediği kişileri bu çeteye dinlettiği belirlendi. Operasyon kapsamında gözaltına alınan yasa dışı dinleme çetesinin Tekirdağ’da da bir cinayete neden olduğu ortaya çıktı. 1 yıl önce gelen bir ihbar üzerine çalışma başlatan polis, yasa dışı yollarla telefon ve ortam dinlemesi yapan çeteye yönelik “ Üçüncü Kulak” adını verdiği operasyon için önceki gün sabah düğmeye bastı. Liderliğini E.Ö.’nün yaptığı 10 kişilik çetenin, casus program yardımıyla ücret karşılığı yasa dışı dinleme yaptığı, toplam 44 kişinin, çeteye sevgililerini, iş arkadaşlarını ve istediği kişileri dinlettiği belirlendi.

Cezaevine gönderildi

Aralarında emekli bir astsubayın da bulunduğu çetenin her dinleme için 1500 lira ücret aldığı belirtildi. Bu arada çetenin, Tekirdağ’da da bir cinayete neden olduğu ortaya çıktı. Çeteden dinleme hizmeti satın alan Tekirdağlı sigortacı 52 yaşındaki Faruk Erdem Ferimaz’ın kendisini aldattığını öğrendiği, bunun üzerine geçen 30 Haziran’da elleriyle boğarak öldürdüğü belirlendi. Tekirdağ Sulh Ceza Mahkemesi tarafından ‘kasten adam öldürmek’ suçundan tutuklanarak cezaevine konulmuştu. Faruk Erdem Ferimaz’ın 2 yıl önce para karşılığı fuhuş yapan bir kadını oral seks yapmadığı için dövdüğü, kadının da penisini ısırarak yaraladığı ortaya çıkmış, bu olaydan sonra 25 yıllık eşi Nurhayat Ferimaz’ın “Sen aldatırsan ben de aldatırım” dediği ileri sürülmüştü.

Boğarak öldürdüm

Ferimaz kendini şöyle savundu: “ Eşim sık sık İstanbul’a gidiyordu ve sürekli İstanbul’a gitmesinden şüphelendim. Telefon mesajlarını ve msn konuşmalarını takip ettim. Mesajlarından ve yazışmalarından eşimin hayatında başka bir erkek olduğunu öğrendim. Beni niye aldattığını sorduğumda “ Seni ilgilendirmez ben hayatımı yaşıyorum” dedi. Ben de çılgına döndüm. Alkollüydüm, boğdum öldürdüm. Telefon ve bilgisayar yazışmalarına bakın her şeyi göreceksiniz. Namusumu temizledim. “
http://www.akdenizhaberci.com/haber

Hürriyet Akdeniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder