6 Ekim 2012 Cumartesi

Türel'i Duygulandıran Görev


Sandık bölgesi sorumlusu olmasına rağmen hiçbir zaman, "Belediye başkanlığına seçilmedik, siyaset bitti" demediğini belirten AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Menderes Türel, "Bizler, siyaseti, makam ve mevki olarak yapmıyoruz."
Sandık bölgesi sorumlusu olmasına rağmen hiçbir zaman, "Belediye başkanlığına seçilmedik, siyaset bitti" demediğini belirten Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Menderes Türel, "Bizler, siyaseti, makam ve mevki olarak yapmıyoruz. Öyle yaparsak siyasi hayatımızı kısaltmış oluruz. Sonuç itibarıyla hepimiz hizmet kervanı çerçevesinde görev yapıyoruz. Başbakan Erdoğan, bana bu makamı layık görmüşse sizler için orada olacağım" dedi.
Ak Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Menderes Türel, partisinin il başkanlığında teşkilat mensupları ile bir araya geldi. Toplantıda, Ak Parti Antalya milletvekilleri, Hüseyin Samanı ve Gökçen Özdoğan Enç, Ak Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse,Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, ve çok sayıda partili de hazır bulundu.
Geçtiğimiz günlerde Ankara'da gerçekleşen Ak Parti Olağan Kongresi'nde Antalya'yı temsil etmenin onur meselesi olduğunu belirten İl Başkanı Mustafa Köse, "Tarihi bir kongre gerçekleştirdik. Merkez Karar Yönetim Kurulu (MKYK) listesi önümüze geldiğinde iki Antalya milletvekili vardı. Mevlüt Çavuşoğlu ve Menderes Türel. Yeryüzündeki en mutlu kişi bendim. Hep Başbakan Erdoğan için Antalya'yı unuttuğu söylenirdi. Bu seçim ile en güzel cevabı verdiğini düşünüyorum. Antalya, Ak Parti 4. Olağan Kongresi'ne damgasını vurdu. Bu tarihi kongrede, Antalya'ya önem verilmesi bizi çok mutlu etti. Kongre öncesinde MKYK için Türel'le bir konuşmamız oldu. O da bana 'Nereden bildin' dedi, ben de ona, 'Ben bostan korkuluğu muyum?' demiştim. Bundan sonra Antalya'nın meseleleri, Ankara'da genel başkan düzeyinde iki elden temsil edilecek" dedi.
"BENİM İÇİN SÜRPRİZ OLDU"
Kürsüye çıktığında büyük alkış alan ve sözleri alkış ve tezahüratlarla kesilen Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Menderes Türel'in bir ara gözleri doldu. Hayatı boyunca duygusal konuşmaları hiç yapamadığını belirten Türel, "Antalya'yı başta birinci genel başkan sıfatında Mehmet Ali Şahin olmak üzere Mevlüt Çavuşoğlu ile birlikte temsil edecek olmamız şehrin gururu olmuştur. Beklentisiz bir hizmet yarışındayız. MKYK öncesi, ikimiz de (Mevlüt Çavuşoğlu ile birlikte) birbirimize, 'İnşallah sen girersin' dedik. Çünkü, onun olması, benim olmama hiçbir farklılık göstermiyordu. Bizler, siyaseti, makam ve mevki olarak yapmıyoruz. Öyle yaparsak hem misyon partisi hem de siyasi hayatımızı kısaltmış oluruz. Hizmet yarışında bugün takdir edildi ve ben bu göreve geldim. Sürpriz oldu hiç beklemiyordum. Başbakan Tayyip Erdoğan'ın takdirleri çerçevesinde bu gerçekleşti. Biz, birlik ve beraberliğimiz sağlayamasaydık bunlar olmazdı" ifadelerini kullandı.
"YİĞİT DÜŞTÜĞÜ YERDEN KALKAR"
2013'te yerel seçimler, Cumhurbaşkanlığı seçimi ve 2015'te genel seçimler olmak üzere 3 yılda üç kez sandığa gidileceğini belirten Türel, yerel yönetimlerden sorumlu olmanın kendisine sorumluluk olarak ağır bir yük getirdiğini belirtti. Sağlığın el verdiği sürece gece, gündüz parti için çalışılması gerektiğini söyleyen Türel, "Antalya'nın, Türkiye'nin Ak Parti'ye ihtiyaç var. Farklı partilerin Antalya'da ne gibi sıkıntılar yaşadığını görüyorsunuz. Geçmişten gereken dersleri almayı bilmeliyiz. seçimi kaybettiğim gün sonrası yani 30 Mart sabahı yazılı bir açıklama yaptım. 'Makam ve mevki sahibi olmadan ülkeme nasıl hizmet edilir ona uğraşacağım' demiştim. Biz, hiç bir zaman 'Belediye başkanlığına seçilmedik siyaset bitti' demedik. Yiğit düştüğü yerden kalkar" diye konuştu.
"SİZLER İÇİN ORADA OLACAĞIM"
Babası Suphi Türel'in hayatını kaybettikten sonra yapılacak referandum öncesi, kendisine 1201 numaralı sandıkta görev verdiklerini hatırlatan Türel, "Babamın vefatından sonra referandum vardı. 1201 numaralı sandık bölgesinde görevlisin dediler. Babamın vefatı sonrası toplantı yapılacağını da cep telefonuma SMS'le bildirdiler. Ben katıldım. Toplantıda beni gören herkes şaşırdı. Kimse gelmemi beklemiyordu. O zaman çıktım ve dedim ki, 'Bu partide sandık görevlisi olmak da şereftir.' Sonuç itibarıyla hepimiz hizmet kervanı çerçevesinde görev yapıyoruz. Başbakan Erdoğan, bana bu makamı layık görmüşse sizler için orada olacağım. Bu Başbakanın taktidir. Yarın başkası olacaktır. Birlik beraberlik içerisinde olup da daha büyük işler yapacağız. Bu hepimizin, Antalya'nın başarısıdır" dedi.
"GECE GÜNDÜZ UYUMAYACAĞIZ"
Ak Parti'nin işinin yerel yöneticilik olduğunu ve Başbakan Erdoğan'ın önce İstanbul'da sonra da Türkiye'nin baş mimarı olduğunu kaydeden Türel, "Bizim yaptığımızı başkaları hayal bile edemez. Bizim belediyecilik yaptığımız yerlerle, diğerlerinin uyguladığı belediyeciliğin arasında çok büyük farklar var. Türkiye'nin gözü bizim üzerimizde. 2004'te kazandığımızda da, 2009'da kaybettiğimde de 'Antalya'ya sürpriz oldu' denilmişti. Her ikisinde de ne olduğunu biliyorum. Gece gündüz uyumayacağız. Mahalle temsilcisi, sade üye olmayı önde tutarak çalışacağız. Antalya'dan başlayarak kampanyayı Türkiye geneline taşımalıyız. Teşkilat boyutunda seçmene endeksli uygulama yapmalıyız. Binlerce belediyenin sorumluğu üzerime düşmüş durumda. Bizim derdimiz, sizin yüzünüzü öne eğdirmemek" ifadesini kullandı.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder