3 Ekim 2012 Çarşamba

GÖLGE YÖNETİME REST


CHP Muratpaşa İlçe Başkanı Ercan Erkan, İl Başkanı Devrim Kök yönetiminin ilçeden sorumlu İl Başkan Yardımcısı Mehmet Atmaca'nın belediye meclis grubuna katılmasına tepki gösterdi. "O varsa ben yokum" diyerek rest çeken ve Ekim ayı meclisi öncesi belediye meclis grubunu başkansız bırakan Erkan, "Ben parti tüzüğünü uyguladım" dedi.
Devrim Kök başkanlığındaki CHP Antalya İl Yönetim kurulunun Yerel Yönetimlerden Sorumlu İl Başkan Yardımcısı Mehmet Atmaca, pazartesi günü belediye meclis gündemdeki konuları görüşmek üzere toplanan CHP Muratpaşa Belediye Meclisi grubuna katılmak istedi. Atmaca, toplantının gerçekleştirildiği adres, CHP Muratpaşa ilçe binasına geldi. Görev dağılımında kendisine Muratpaşa İlçesi bağlanan Atmaca'ya, İlçe Başkanı Ercan Erkan'dan direnç geldi.
Erkan, il yönetiminin ilçe belediye meclis grup toplantılarına giremeyeceğini belirterek, Atmaca'nın dışarı çıkmasını istedi, "Bu grubun başkanı benim" dedi. Toplantı salonunda Muratpaşa Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen'in yanında oturan Atmaca, ilçe başkanından gördüğü tepkiye, yerinde oturmaya devam ederek karşılık verdi. İlk 15 dakikada gerilen grup toplantısında İlçe Başkanı Erkan, "O varsa ben yokum" diyerek salondan ayrıldı.
Gerginliğin duyulması üzerine İl Başkanı Devrim Kök ilçe binasına geldi. Fakat İl Başkanı Kök'ün girişimleri de sonuç vermedi ve Ekim ayı olağan meclis toplantısı öncesi başkansız kalan Muratpaşa Belediye Meclis grubu, resmi grup kararı alamadı. Yaşananları doğrulayan Ercan Ekran, "Ben parti tüzüğünü uyguladım" dedi. Erken, parti tüzüğünde il ve ilçe başkanlarının belediye meclis gruplarına ilişkin görev tanımının açıkça yapıldığını kaydetti.
Ercan Erkan, "Gruba katılması gereken kişiler tüzükte açıkça bellidir. İl yönetim kurulu üyeleri, ilçe belediye meclis gruplarına katılamazlar" dedi. İl yönetiminin görev ve sorumluluk alanının büyükşehir ve il genel meclis gruplarıyla sınırlı olduğunu kaydeden İlçe Başkanı Erkan, "Böylesine bir uygulamayla ilk kez karşı karşıya bırakıldık. Ne amaçla yapıldı bilemiyorum" dedi.Kaynak : haber3.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder