1 Eylül 2012 Cumartesi

MENDERES TÜREL’in FİNİKE ZİYARETİ


Antalya Ak Parti Millet Vekili Menderes Türel Çalışmalarına bu kez Finike İlçesinde devam etti..
Öncelikle Ak Parti Finike İlçe binasını ziyaret eden Menderes  Türel İlçe binasın'da. Finike Ak Parti İlçe Başkanı Necati Bahçeci, Belediye Başkanı Nail Dülgeroğlu, Hasyurt Belde Belediye Başkanı Muammer Genç, İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri ve teşkilatla birlikte oldular.Yapılan sohbette Finikenin dünü bugünü ve yarınları hakkında görüş alışverişinde bulundular.
Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Bekir Sıtkı Çobanoğlu'nu ziyaret etti sonrası ..Finike İlçe Başkanı Necati Bahçeci, İl Yönetim Kurulu Üyesi Kadir Sarıcalar, İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri ve teşkilatla birlikte Finike'de, Antalya Eski Milletvekillerinden Mehmet Baysarı'yı ofisinde ziyaret etti.

Daha sora Finike İlçe Başkanı Necati Bahçeci, İl Yönetim Kurulu Üyesi Kadir Sarıcalar, Belediye Başkanı Nail Dülgeroğlu, İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri ve teşkilatla birlikte Finike Turunçova Belediye Başkanı Mehmet Salur'u Belediye'de ziyaret etti..
 Finike Turunçova Pazarında esnafı ve vatandaşları ziyareti ile çalışmalarına devam etti..Finike İlçe Başkanı Necati Bahçeci, İl Yönetim Kurulu Üyesi Kadir Sarıcalar, Belediye Başkanı Nail Dülgeroğlu, İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri ve teşkilatla birlikte Finike Yuvalı Köyünde vatandaşlarla beraber oldu..Daha sonra f Finike Saklısu Köyünde geldiler köylülerle beraber olduktan sonra çalışmalarına son verdi






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder