21 Eylül 2012 Cuma

TÜTÜNCÜ ÇOCUKLARIN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ


Başkan Hakan Tütüncü, hem ziyaretiyle hem de hediyeleriyle AYÇOV’un Çocuk Sevgi Evi’nde eğitim gören çocukları sevindirdi. 

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, yeni eğitim döneminin başlaması dolayısıyla Antalya Yetim ve Muhtaç Çocuklara Yardım Vakfı (AYÇOV)’nın Meltem Mahallesi’ndeki Çocuk Sevgi Evi’ni ziyaret etti. Sevgi Evi’nin minikleri,  her zaman yanlarında olan Başkan Tütüncü’yü, papatya buketiyle karşıladılar.

Kamuoyunda “Canan Anne” olarak bilinen AYÇOV’un kurucusu ve Başkanı Canan Tungar ile bir süre görüşen Tütüncü, maddi ve manevi olarak her zaman Çocuk Sevgi Evi’nin yanında olduklarını belirtti.

Canan Anne çok saygın bir hizmet yapıyor

Canan Tungar’a, “Siz bizim annemizsiniz.” diye seslenen Tütüncü, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Çocuklara, yetimlere hizmet etmek toplumumuzun önemli değerlerinden bir tanesidir. Bizim için de çocuklar çok özellikli bir gruptur. AYÇOV gibi dezavantajlı gruplara hizmet eden kurumlar, çok önemli bir görevi yerine getiriyorlar. Millet olarak kalkınmamızın, çok iyi noktalara gidebilmemizin yolu, dezavantajlı grupların eğitilmelerinden, topluma başarılı bir şekilde kazandırılmalarından ve onların hayata tutunmalarından geçiyor. Canan Annemiz de bu misyonu başarılı bir şekilde yapıyor. Şahsı bizim için çok saygın, ancak yaptığı hizmetler bizim için çok daha saygındır.”  Başkan Hakan Tütüncü, çiçek takdim ettiği Tungar’ı, yetim çocuklara yönelik çalışmalarından dolayı kutladı.

Tütüncü çocuk dostu bir başkan 

Tütüncü’nün, AYÇOV’un temel ihtiyaçlarının karşılanması konusunda kendilerine destek verdiğinin altını çizen Canan Tungar, “ Eğitim yılının başlaması dolayısıyla bizleri ziyaret etti. Kendisine desteklerinden ve ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Çocuk dostu bir başkan olan Sayın Tütüncü’nün, aynı zamanda insan sevgisiyle dolu bir yüreği var.” diye konuştu.

Görüşmenin ardından Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, ziyaret ettiği sınıftaki miniklere, boyama kitabı ve oyuncak hediye etti.

Sevgi evinin bahçesini de gezerek, Tungar’dan burada talep ettiği çalışmalarla ilgili bilgi alan Tütüncü, binanın yanında bulunan Vakıf Taksi Durağı’nı da ziyaret etti.




 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder