18 Eylül 2012 Salı

YUSUF MAYISLAR İLKÖĞRETİM HAFTASI’NI KUTLADI

Döşemealtı AK Parti İlçe Başkanı Yusuf Mayıslar,  2012-2013 eğitim öğretim yılı nedeniyle Albay Süleyman Külahçı İlköğretim Okulu’nda düzenlenen törende okula yeni başlayan minik öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.
 
Teşkilat Başkanı Muhammet Ural, ve yönetim kurulu üyeleri Rüştü Altun,  Durali Er ve İbrahim Acay’ın da katıldığı törende Sınıf öğretmenleri ile de görüşen Yusuf Mayıslar "Bu eğitim-öğretim yılında hayata geçirilen 4+4+4 kademeli eğitim sistemi uygulaması, çocuklarımızın eğitim öğretim ihtiyacına çok güzel bir şekilde karşılık verecek biçimde hazırlandı. Öğrenciler yaşlarına uygun programlarla hem oyun oynayacak hem de eğlenerek eğitim görecekler. Yeni eğitim sistemi ile çocuklarımız daha okurken bir meslek sahibi olacak ve geleceğe daha emin adımlarla yürüyecek. Tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize sağlık, huzur ve başarılar diliyorum.'' dedi...HABER EKSPER / Mehmet BULUT






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder