19 Eylül 2012 Çarşamba

TÜTÜNCÜ’YE EĞİTİME DESTEK PLAKETİ


Muratpaşa ilçesindeki Meryem Mustafa Ege İlköğretim Okulu’ndan bir grup öğrenci, yaz döneminde okullarının bahçesini güzelleştiren Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’ye teşekkür ziyaretinde bulundu.

Ziyarette, Okul Müdürü Erdal Çelik ile aynı zamanda Kepez Belediye Meclis Üyesi olan Okul Aile Birliği Başkanı Dilaver Tanık da hazır bulundu. Çelik, Başkan Tütüncü’nün, geçtiğimiz yıl okullarına yaptığı ziyarette gündeme gelen bahçelerinin fiziki eksikliklerinin giderilmesi isteğini, yaz döneminde yerine getirdiğini belirtti.

Kepez Belediyesi’nin yaptığı çevre düzenlemesi çalışması neticesinde, okulun bahçesinin çok güzel hale geldiğinin altını çizen Müdür Çelik, öğrenciler ve veliler adına hizmetten dolayı Tütüncü’ye plaket ve çiçek takdim etti.

Milletimize vefa borcumuzu ödüyoruz

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Tütüncü de 2012-2013 eğitim-öğretim yılının öğrencilere, öğretmenlere, yöneticilere ve öğretmenlere hayırlı-uğurlu olmasını diledi.

Kepez Belediyesi olarak eğitime özel bir önem verdiklerinin altını çizen Tütüncü, “Bugüne kadar çocuklarımızın çok iyi şartlarda eğitim alabilmeleri için elimizden gelen her türlü gayreti, imkanı seferber ettik; bundan sonra da etmeye devam edeceğiz. Sadece Kepez bölgesindeki okullara değil, ilçe sınırları dışındaki bütün okullara sınır tanımayan bir sorumluluk anlayışıyla yardım eli uzatıyoruz. Eğitime hizmeti, milletimize bir vefa borcu olarak yerine getiriyoruz. En önemli mesele, çocuklarımızın iyi bir şekilde eğitim alarak geleceğe yürümeleridir. Bu amaç için de gerekli çalışmaları yapıyoruz.” ifadesini kullandı.

Okulunuzu ve öğretmenlerinizi unutmayın

Meryem Mustafa Ege İlköğretim Okulu’nun, elde ettiği başarılarla Antalya’daki devlet okullarının içerisinde önemli bir yerinin olduğuna işaret eden Başkan Hakan Tütüncü, okulun başarısında katkısı olan Müdür Erdal Çelik’e, Okul Aile Birliği Başkanı Dilaver Tanık’a ve okulun diğer idarecilerine teşekkür etti.

Tütüncü, eğitim süreçlerini başarılı bir şekilde tamamlayarak ülkeye, millete faydalı birer vatandaş olmalarını istediği öğrencilere şu tavsiyede bulundu:  “Belediye başkanı olduktan sonra bir ayağım mezun olduğum Naciye Havva Manavuşak İlköğretim Okulu nda oldu. Okulumun fiziki alandaki problemlerinin çözümüne yardımcı oldum. Öğretmenlerimi ziyaret ettim. Sizler de vefa duygusuyla, meslek sahibi olduktan sonra mezun olduğunuz okullarınıza sahip çıkın; sizleri yetiştiren öğretmenlerinizi asla unutmayın.”

Ziyarette yer alan öğrenciler de okullarının bahçesini güzelleştirdiği için Başkan Hakan Tütüncü’ye teşekkür ettiler.
Tütüncü, ziyaretinin anısına öğrencilere, Vehbi Vakkasoğlu’nun “Bir Destandır Çanakkale” adlı kitabını hediye etti.



 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder