5 Eylül 2012 Çarşamba

KEPEZ OKULLARI YENİ EĞİTİM YILINA HAZIRLIYOR

Kepez Belediyesi, bakım ve onarım çalışması hizmetiyle ilçedeki okulları, yeni eğitim sistemine ve 2012-2013 eğitim- öğretim dönemine hazır hale getiriyor.
Bugüne kadar eğitime 6 milyon TL harcama yapan Kepez Belediyesi, yeni eğitim-öğretim yılı öncesi ihtiyacı olan okulların fiziki alandaki problemlerini çözüyor. Eğitim gönüllüsü gibi çalışan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü de geçtiğimiz eğitim yılında ilçedeki okulların tamamına yakınına ziyaret de bulunmuş ve ihtiyaçları yerinde tespit etmişti.

Okullara dört dörtlük hizmet
Başkan Tütüncü’nün, talimatları doğrultusunda Fen İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yaz döneminde bazı okullarda bakım ve onarım çalışması başlattı.  Bu yıl uygulanacak ola 4+4+4 eğitim sistemi de dikkate alınarak yapılan çalışmalarda bazı okullarda yeni derslikler inşa edilirken, mevcut dersliklerin boya, badana, sıva gibi ihtiyaçları da karşılanıyor. Tadilat kapsamında; çevre düzenlemesi, bordür, kilit taşı ve fayans döşenmesi, oturma alanları oluşturulması,  spor sahaları, basket potası, çöp sepetleri gibi çalışmalar gerçekleştiriliyor.

Yeni sisteme derslik desteği
2012 yılı içerisinde 26 okulun hizmet talebini karşılayan Park ve Bahçeler Müdürlüğü, yaz döneminde ise Hızır Reis Ticaret ve Meslek Lisesi’nde, Ünsal İlköğretim Okulu’nda ve Yeni Doğan Mahallesi Ayşe Atmaca İlköğretim Okulu’nda çevre düzenlemesi, Karşıyaka Mahallesi Perihan Esat Aral İlköğretim Okulu’nda ise yeni derslik çalışması yaptı.

Asfalt sözünü yerine getirdi
Başkan Tütüncü, geçtiğimiz günlerde ziyaret ettiği, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi tarafından yaptırılan ve bu yıl hizmete girecek olan 25 derslikli Duraliler İlköğretim Okulu idaresinin asfalt talebini de yerine getirdi.
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, okula ulaşımı sağlayan yolu sıcak asfaltla kapladı. Duraliler  Mahalle Muhtarı Recep Zeybek de asfalt hizmetinden dolayı Başkan Hakan Tütüncü’ye teşekkür etti.

Okullar eğitim yılı boyunca temizleniyor
Fiziki şartları iyileştirilen okullara, eğitim dönemi boyunca temizlik hizmeti de veriliyor. Oluşturulan bir ekip tarafından, 15 günde bir ilçedeki okulların iç ve dış hijyen temizliği de yapılıyor. Okullara spor malzemesi ve kitap desteğinde bulunan Kepez Belediyesi, Beşkonak İlköğretim Okulu, Kanal Mahallesi Mimar Sinan İlköğretim Okulu, Şafak Mahallesi Yıldırım Beyazıt İlköğretim Okulu ile Varsak İlköğretim Okulu’nun bahçelerine de çadır tarzı spor salonu inşa etmişti.

Yeni eğitim yılında öğretmenlere ve öğrencilere başarılar dileyen Başkan Hakan Tütüncü, eğitim yılı boyunca öğrencilerin ve okulların yanında olmaya devam edeceklerinin altını çizdi.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder