4 Eylül 2012 Salı

AKMEK’DE DERSLER BAŞLIYOR

Kayıtların devam ettiği Antalya Kepez Meslek Eğitim Kursları (AKMEK)’nda, dersler başlıyor. Kepez de; Sakarya, Dokuma, Varsak, Yeşilyurt ve Duacı kurs merkezlerinde hizmet veren AKMEK, 2012-2013 eğitim-öğretim dönemine 15 Eylül Cumartesi günü başlıyor.
Antalya Kepez Meslek Eğitim Kursları (AKMEK); yabancı dil, bilgisayar, sanat ve sosyal- kültürel eğitimlerin verildiği 70’ye yakın branşta, binlerce kişiye mesleki eğitim veriyor. Sakarya, Dokuma, Varsak, Yeşilyurt ve Duacı'da hizmet veren AKMEK, 2011-2012 döneminde 5 bin 300 kişiye 67 ayrı branşta mesleki eğitim verdi.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü yaptığı açıklamada, 3 yıldır hizmet veren AKMEK merkezleri ile 10 bini aşkın kişiye 65 branşın üzerinde mesleki eğitim verdiklerini bildirdi. Geçen dönem, kadın duvar ustası gibi Türkiye de ilk olan, birçok mesleki kursu hayata geçirdiklerini dile getiren Başkan Tütüncü, ev hanımları başta olmak üzere açtıkları kurs ile bir çok kişiye meslek kazandırdıklarını söyledi.

AKMEK'in, bir çok farklı branşta binlerce kişiye sanat ve mesleki alanda eğitim verdiğini vurgulayan Tütüncü, yeni eğitim öğretim döneminde kayıtlara başladıklarını duyurdu. Başkan Tütüncü, 15 Eylül Cumartesi günü başlayacak olan yeni eğitim-öğretim yılında 84 ayrı branşta meslek eğitimi vereceklerini de bildirdi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder