12 Eylül 2011 Pazartesi

Şahin müjde verdi

TBMM eski Başkanı ve AK Parti Karabük Milletvekili Mehmet Ali Şahin, AK Parti’nin Antalya İl Teşkilatı’nı ziyaret ederek, hasret giderdi. Şahin, “Antalya’nın en önemli sorunu mülkiyettir. 1 Ekim’de meclis açıldığında çözeceğiz” dedi.
Şahin’in AK Parti İl Teşkilatı ziyaretine partinin Antalya Milletvekilleri Menderes Türel, Gökçen Enç, Hüseyin Samani ile İl Başkanı Mustafa Köse, Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, Tekirova Belediye Başkanı Yusuf Üras, İl Kadın ve Gençlik Kolları başkanları ile teşkilat yöneticileri ve partililer de katıldı. TBMM eski Başkanı ve AK Parti Karabük Milletvekili Mehmet Ali Şahin, yaptığı konuşmada “Birkaç gündür Antalya idim İl Başkanı Mustafa Köse’yi telefonla arayarak, teşkilatı ziyaret etmek istediğini söyledi. Benim için sürpriz oldu, partililerimize çağrıda bulunularak ziyaretim bildirilmiş. Çok mutlu oldum” dedi. Meclis'in 1 Ekim tarihinde çalışmaya başlayacağını dile getiren Şahin, 12 Haziran seçimlerinde Antalya'da AK Parti'yi birinci olarak çıkaran Antalyalılara teşekkür etti. Şahin, Antalya'da seçimleri kazanmanın Karabük ya da Anadolu'nun herhangi bir yerinde seçimleri kazanmaktan daha önemli olduğunu söyledi. AK Parti'nin Antalya'da birinci parti çıkması anlamlı ve mesaj yüklüdür diyen Şahin, seçim çalışmaları yapılırken ve sonuçlar açıklanırken Karabük'ten çok Antalya'yı takip ettiğini söyledi.

Hediye verdi
Şahin konuşmasını şöyle sürdürdü: “Antalya’yı hiçbir zaman unutamam. 2007 yılında İstanbul Milletvekili iken Başbakanımız beni Antalya’dan milletvekili adayı olarak gösterdi. Antalya’da nasıl karşılanacaktım, gördüğüm ilgi beni çok mutlu etti. O dönem İl Başkanı olan milletvekilimiz Hüseyin Samani ve teşkilatımızda görevli yöneticilerimizle beraber Antalya’nın öncelik çözülmeyi bekleyen sorunlarını çözmek için çaba gösterdik. Geçtiğimiz seçimde Başbakanımız beni bu sefer doğup büyüdüğüm memleketim olan Karabük’ten milletvekili adayı olarak gösterdi. Karabük küçük bir şehir 5 ilçesi ve akşam arabanızla çıksanız akşama kadar her yerini gezmiş ve sorunlarını yerinde görmüş olursunuz. Dolayısıyla Antalya ile kıyaslanamaz.” AK Parti Antalya İl Başkanı Mustafa Köse, Şahin'e üzerinde 'El Baki' yazan ahşap bir tabak hediye etti.
http://www.akdenizmanset.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder