16 Eylül 2011 Cuma

Esnaf barut gibi

Yeni ulaşım sistemini protesto için önce tramvayın önüne oturdular.
Sonra Çallı’ya ‘Antalya Bilir Halkı Süründüren Belediyeyiz’ başlıklı pankart astılar. Şimdi de belediye binası önünde
‘Antalya Çallı esnafı devren satılıktır. Büyükşehir Belediyesi’ne duyurulur. Yaparsa Hoca Yapar’ pankartı açtılar.

Dünkü Büyükşehir Belediyesi Meclis Toplantısı çıkışında “Benden rüşvet istediler verdim, bunlar rüşvetçidir” diyen Selim Ekiz, bir gazeteciyle tartışmaya girdi. Belediye binası önüne bir anda bir çok sayıda sivil ve resmi polis toplandı.

Öfkeden delirdi
Sinirlerine hakim olamayan ve uzun süre bağırıp çağıran Selim Ekiz şöyle konuştu: “CHP’li Bekir Kumbul döneminde Ekdağ’dan büfe aldım. Beni o dönem Ekdağ müdürü Ali Yetkin, başkan vekili İbrahim Koç, Mustafa Yetkin ile tartıştım. Benim buradan çıkmamı istediler bende çıkmadım. 2 adam gönderildi. Gelenler bana sen sağcısın bu büfeyi bırakacaksın dediler. Bende o iki kişiyi yaraladım ve cezaevine girdim. Kötü niyetli solcular içerde yatırdı beni. Bunlar yeni ulaşım sistemi dedikleri işin içinde para çalıyorlar. Paralarımız kayboluyor. Ben işime 2 araç değiştirmeden ve yürümeden gelemiyorum. Biz Çallı da pankart açınca Akaydın geldi yanıma. Külhanbeyi gibi başını önüne eğip kollarını açarak sertçe geldi ve ‘Söyle Selim efendi derdin ne’ dedi. Agresif davrandı. Oradaki şikayetçi esnafı aşağıladı. Bizi dinlemedi. Sadece 5 dakika konuştu. Konuşmak istediğimizde çeker giderim dedi. Başkan delikanlıysa maçası yiyorsa kendisi ya da bir çalışanı esnafın içinde gezecek ve sorunları yerinde görecek.”

Şükrü AĞIRMAN

http://www.akdenizmanset.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder