7 Temmuz 2011 Perşembe

- Kepez iki AKMEK şubesi daha açacak


Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü talebi karşılamak amacı ile önümüzdeki eğitim yılında, ilçede iki tane daha AKMEK şubesi açacaklarını söyledi.

Başkan Tütüncü, Antalya Kepez Meslek Eğitim Kursları (AKMEK) Yeşilyurt Şubesi'nin 2010-2011 eğitim döneminin yılsonu sergisinin açılışını yaptı. Kursa katılan 426 kursiyer, sergide el emeği, göz nuru çalışmalarını beğeniye sundu. Muhsin Yazıcıoğlu Parkı'nın içerisindeki kurs merkezindeki açılış töreni Başkan Tütüncü, eşi Dr Ayşe Tütüncü, Başkan Yardımcısı Mesut Kocagöz, 24. dönem Antalya milletvekili adayı Ahmet Şahin, Yeşilyurt Mahalle Muhtarı Mehmet Karadeniz, kursiyerler ve vatandaşlar katıldı. 426 kursiyer eğitim gördü Tütüncü açılışta yaptığı konuşmada, bu yıl 426 kursiyere eğitim veren ve talepleri karşılayamayan Yeşilyurt AKMEK Şubesi hizmet binasını, gelecek eğitim yılında büyüteceklerini belirtti. Dört merkezde hizmet veren AKMEK'e Kepezlilerin yoğun bir ilgi gösterdiğini belirten Başkan Tütüncü, “Şu anda hizmet veren dört şubemizin talepleri karşılayamadığını görüyoruz. Önümüzdeki eğitim yılında iki tane daha AKMEK şubesi açarak, bu hizmeti özellikle kadınlarımıza daha kaliteli ve hızlı bir şekilde ulaştırmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

http://www.akdenizhaberci.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder