20 Temmuz 2011 Çarşamba

- Doğurduğu bebeği 3'üncü kattan attı

yaptığı öne sürülen erkek bebeğini 3'üncü kattan apartman bahçesine attığı iddiasıyla tutuklanan 17 yaşındaki E. E., ilk kez çıktığı hakim karşısında bebeğin ölü doğduğunu iddia etti.
Kemer'de, ablası 18 yaşındaki E. E. ile birlikte, annesi 37 yaşındaki A. A'nın nikahsız birlikte olduğu 75 yaşındaki N. Ü'ye ait evde oturan E. E., girdiği ilişkiden hamile kalınca geçen 17 Eylül'de doğum yaptı ve bebeğini evin banyosunun penceresinden apartmanın bahçesine attı. E. E., kanamasının durmaması üzerine anne ve ablası tarafından özel bir hastaneye götürülürken, ertesi gün apartman sakinleri ölü bebeği apartmanın girişinde bulunca olay ortaya çıktı ve E. E., cinayet suçundan tutuklandı.

Antalya 2'nci Ağır Ceza Mahkemesi'nde hakkında ömür boyu hapis cezası istenen E. E. ile tutuksuz yargılanan annesi A. A., ilk kez hakim karşısına çıktı. Kendisiyle cinsel ilişkiye girenden şikayetçi olmadığını belirten E. E., şöyle dedi:

Annemin hamile olduğumdan haberi yoktu. Ben de çok sonra fark ettim. Olay günü çok sancım vardı ve banyoda acısından artık dayanamaz hale geldiğimde bağırmaya başladım. Doğum yaparken yanımda kimse yoktu. Bebek 6 ayı dolmadan dünyaya geldi. Bebek doğduğu sırada herhangi bir hayati emaresi yoktu. Hiç kıpırdamıyor ve ağlamıyordu. Yaşamıyordu. Ben çok korkmuştum. Bu nedenle bebeğin cesedinden kurtulmak için pencereden attım.

Hakimin, Hamileliğini sonlandırmak için herhangi bir ilaç aldın mı veya başka yöntemlere başvurdun mu? sorusuna sanık E. E. , Kesinlikle hayır. Herhangi bir şey yapmadım. Ama bebek erken doğdu yanıtını verdi. Mahkeme, E. E. 'yi akli dengesinin yerinde olup olmadığının belirlenmesi için Manisa Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'ne sevk ederek duruşmayı 17 Ağustos'a erteledi.

http://www.akdenizmanset.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder