22 Şubat 2013 Cuma

MHP ANTALYA İL KADIN KOLLARI BASINLA TANIŞTI


MHP İl Kadın Kolları Başkanı Havva Karakullukçu ve ekibi, düzenlenen basın toplantısıyla kamuoyuna tanıtıldı.
Toplantıda konuşma yapan MHP İl Başkanı Osman Çetin, “Bu kutlu yolda yürürken, bize en büyük güç tabiî ki, kadınlarımız olacaktır” dedi. Mahalli idareler seçiminin tüm yurtta olduğu gibi Antalya’da da sınav niteliği taşıdığını bu nedenle Milliyetçi Hareket Partisi mensuplarının hazır olup, seçimlerde başarılı olmak için, güçlü bir şekilde kenetlenerek savaşına başladığını söyleyen İl Başkanı Çetin, “Teşkilatlarımızda bunun için gerekli kadrolar ve birikim tam manasıyla mevcuttur.
Bu mevcut teşkilat yapısıyla da aday belirleme çalışmalarına hızlı bir şekilde devam etmekteyiz. Özellikle büyükşehirdeki iki dönemdir yaşanan aksaklıklar, yanlışlıklar,seçim zamanındaki vaatlerin boş çıkması Antalyalının sabrını taşırmış olup,sabırsızlıkla seçimi ve sandıkları beklemektedir.” diye konuştu. Kadınların MHP’nin siyasi tarihinde her zaman yanlarında olduğunu belirten MHP İl Başkanı Osman Çetin, “Kadınlarımız hep yanımız olmuş ve gönüllerimizde Asenalarımız olarak yer almıştır. Milli mücadelede milli teşkilatlar kurarak çalışmalar yapmışlar, cepheye silah taşımışlar ve vatanın kurtulması için erkeklerle beraber savaşmışlardır. İl Kadın Kolları Başkanımız Havva Karakullukçu ve ekibi bu kutlu davada bize yol arkadaşlığı yapacaktır. Kendisine ve ekibine hayırlı olmasını diliyorum. Artık hesap vakti gelmiştir.
Muratpaşa, Kepez, Konyaaltı, Aksu, Döşemealtı ve doğusundan batısına tüm ilçeler Milliyetçi Hareketi beklemektedir. Biz de bunun vebalini iyi bilmekte ve bu sorumlulukla hareket etmekteyiz. Bu hırs,bu inanç,bu beceri,bu bilgi bizde mevcut olup tam kadro olarak,MHP’lilerin ve tüm Antalyalıların emrindeyiz. Büyükşehir bizi bekliyor, Antalya bize inanıyor,bizi istiyor. Biz buna hazırız ve inancımız tamdır.” dedi. MHP Kadın Kolları Başkanı Havva Karakullukçu ise şöyle konuştu; “1957 yılında Ankara’da doğdum.1976 yıllarında Gazi Eğitim Enstitüsünde öğrenim gördüm.Ancak o yıllarda okulların kapalı olması nedeniyle mezuniyet sınavlarını Bursa Eğitim Enstitüsünde tamamladım.Öğrencilik dönemimde ve sonraki yıllarda ülkücü hareketin içinde olmaktan daima onur ve gurur duydum.
Memuriyet hayatıma TRT de başladım ve oradan da emekli oldum.Çalışma yıllarında da mücadelemizi Türk Haber Sendikası çatısı altında devam ettirdim.Ankara’da bulunduğum yıllarda da Türki Cumhuriyetleri ülkelerinden gelen öğrencilerin uyum çalışmalarına katıldım,onlara ev sahipliği yaptım.18 yıldır Antalya’da yaşamaktayım.Evliyim 2 çocuk sahibiyim. Bugün içinde bulunduğumuz durumu idrak edemeyecek hiçbir ferdimizin bulunduğunu zannetmiyorum.Yıl 1915 dört bir yanı kuşatılmış,teslim alınmaya çalışılmış bir ülke. MUSTAFA KEMAL PAŞA önderliğinde kadını ve erkeğiyle vatanı savunmaya çalışan Çanakkale’ de destanlaşan bir milletiz.O yıllarda yaklaşık ikiyüzellibin şehit ve bir büyük kurtuluş mücadelesi verdik.Bugünde durum yine aynı .O yıllardaki Müttefik devletler denilen şer ittifakı adım adım uygulamaya koyduğu yeni bir ittifakla kuzey Afrika’yı,ortadoğuyu ateş topu haline getirip,bizi de yavaş yavaş teslim almaya çalışmaktadır.
Niyet yine aynı,haçlı zihniyeti,emperyalist emeller.Sinsice Türk Milletinin kollarını budayıp ,onu tarih sahnesinden silmenin çalışması içindeler.Şimdi ise Türklük gururunu,şuurunu ayaklar altına almaya çalışan bir iktidar var karşımızda.Milli birlik ve kardeşlik açılımı adını verdikleri proje ile  Türklüğe olan   hınçlarını iyice gözler önüne serdiler.Vatanını seven tüm milliyetçi ve vatansever kadroları birer birer tasfiye ederek kimlerin emrinde olduklarını çekinmeden ifşa eder hale geldiler.Ülkemiz üzerinde oynanan oyun çok korkunçtur.Vatanını seven bütün fertlerin bu tehlikeli gidişe dur diyebilmesi için kalbindeki sese kulak vermesi zaruridir.Hepimizin bildiği gibi ülkemizde ayaklar altına alınmamış hiçbir değer kalmamıştır. Şimdilerde oynanan yeni oyun ise yeni anayasa zırvasıdır.Değiştirilmesi teklif dahi edilemeyecek olan anayasanın ilk üç maddesi tartışılır hale geldi, Türk Tarihinden Türk ibaresi çıkarılmak istenmektedir.Biz MHP olarak bu şer odaklarına karşı kanımızın son damlasına kadar mücadelemizi devam ettireceğiz.MHP Antalya il teşkilatı kadın kolları olarak bize emanet edilen şanlı bayrağımızı ve üç hilalimizi daima dalgalandıracağız.Güçlü Türkiye için kadın erkek el ele ,gönül gönüle verip çalışacağız.Yüce Allah yar ve yardımcımız olsun.Bu memleket geçmişte Türktü, gelecekte de Türk olarak kalacaktır.” Dedi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder