7 Şubat 2013 Perşembe

HAKAN TÜTÜNCÜ '' Size kapılarımız sonuna kadar açık ''

Yetiştirme Yurtlarından Ayrılanlar Kültür ve Dayanışma Derneği (YURT- AYDER) Kepez Belediye Başkanı Hakan TÜTÜNCÜ'ye Teşekkür ziyaretinde bulundu..YURT- AYDER Dernek Başkanını Şerife Demiralay Sarı Konuşmasına söyle başlad ıYetiştirme yurtlarından  ayrılmış kardeşlerimize vasıflarına göre değişik işlerde değerlendirerek Kepez Belediyesi bünyesinde iş verdiği için Başkanımız Sayın Hakan Tütüncüye sonsuz teşekkür ederim dedi..

Kepez Belediye Başkanı Misafirlerine sizleri belediyemizde birkez daha misafir etmekten memnuniyet duyuyorum  hoş geldiniz dedi ve devam etti..Belediye başkanı olduğumdan beri dikkatle en fazla üzerinde durduğum grupların başında sizler bulunuyorsunuz sizlerin eğitiminizi öğretiminizi tamamladıktan sonra hayatın içinde tutunma anlamındaki dayanışmanız çok çok anlamlı biz bu mücadelenin toplumumuzun gelişmesine katkı verecek önemli bir mücadele olduğu kanatindeyiz..Sizin bu mücadelenizde size destek vermek bir yerel yöneticinin soyal ve vicdani sorumluluğu ve görevi olduğunu düşünüyorum..Sizlerin birbirinizle olan muhabbetiniz kardeşliğiniz geleceğe doğru sırt sırta , omuz omuza verip yürümeniz toplumumuzun daha ileriye gitmesi gelişmesi sağlıklı Aile bağlarının kurulması anlamında çok daha anlamlı
 ''Sizin bu Topluma çok önemli mesajlarınız var ''
Geçmişimizde edindiğimiz tecrübelerle geleceği şekillendiririz sizlerde yetiştirme yurdunda kaldığınız zaman zarfın da hayata dair çok önemli tecrübeler kazandınız elde ettiniz ve o tecrübelerden istifade ederek te bu toplumun geleceğini şekillendireceksiniz..Yeri gelecek o kurumlarda sizde sonra gelen kuşaklara yardım elini uzatacak kol kanat gereceksiniz.onlarla sosyal sorumluluk projeleri ortaya koyacaksınız ,yeri gelecek ailenize daha çok bağlanacak,daha çok sarılacak ve bu güzelliği toplumuza armağan edeceksiniz ben size böyle bakıyorum bunlar yüreğimin derinliklerinden gelen samimi sözler ben size böyle bakıyorum böyle bakmaya'da devam edeceğim o bakım dan kapılarımız sonuna kadar açık dedi...HABER EKSPER / Mehmet BULUT








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder