23 Ocak 2013 Çarşamba

KEPEZ’E EĞİTİM KAMPUSU


Toplantıda eğitim hakkında da bilgiler veren Köse, Türkiye’nin ilk eğitim kampusunun Antalya’ya yapılacağını duyurdu. Santral Mahallesi’ne yapılacak olan kampus ile ilgili müjdeyi veren AK Parti İl başkanı Mustafa Köse, kampusun neden Kepez Bölgesi’ne yapılacağı yolundaki sorulara da cevap vererek, ‘Eğitimde parti ayrımı olmaz’ dedi. Köse, kampus içinde ana sınıfından meslek liselerine kadar pek çok alanda eğitim verileceğini söyledi.

Geçen hafta Kaş’ta yapılan açılışlara ve temel atma törenlerine de değinen Köse, İl Genel Meclisi’ni eleştirdi ve bütçenin doğru kullanılmadığını ifade etti. Köse, ‘Kaş’taki köylere yapılan içme suyu yatırımlarını devletin desteği ile Köydes’ten karşıladık. İl Genel Meclisinin bütçelerini CHP ve MHP yapıyor, onlar da parayı iyi yönetemiyorlar’ dedi. 2013 yılında yapılacak olan eğitim yatırımlarını da sayan Köse, Antalya’ya 55 okul yapılacağını ve maliyetin 142 milyon lira olduğunu anlattı.

Köse, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın’a da göndermede bulunarak, ‘Yapılan ve yapılacak olan yatırımlar Antalya hak ettiği hizmetleri alamıyor diyenlere cevap olsun. Biz Büyükşehir Belediyesi bir şeyler yapsın diye bekledik ama belediye yaptığı hizmetlerle değil, skandallarla gündeme geliyor’ dedi. 

Köse’nin İl Genel Meclis ile ilgili sözlerine AK Partinin grup sözcüsü Mahir Boztepe’den de destek geldi. Boztepe, ‘Para yanlış yönetiliyor. 3 yıldır şirket kuralım diye çalışılıyor, incelemeler yapılıyor ama hala şirket kurulamadı. İşi yokuşa sürmek kadar kolay bir şey yok. Okulların bakımı için bile para ayrılmadı.’ dedi. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder