26 Mart 2013 Salı

DÖŞEMEALTTI PERSONELİNE MESLEKİ EĞİTİM SEMİNERİ

Döşemealtı Personeline ‘Mesleki Eğitim Semineri’
 Döşemealtı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü personellerine İş Sağlığı ve İş Güvenliği Eğitiminin tamamlayıcısı olan mesleki eğitim semineri verildi

 Temizlik İşleri Müdürlüğü personellerine İş Sağlığı ve İş Güvenliği Eğitiminin tamamlayıcısı olan mesleki eğitim semineri verildi. Modern ve çağdaş hizmet sunulması anlayışı içerisinde hizmet içi eğitim ile personellerini eğiten Döşemealtı Belediyesi bu kez Temizlik İşleri Müdürlüğünde görev yapan personele yeni bilgiler aktardı.

Yeni bilgiler aktarıldı
İnsan Kaynakları Müdürü Hasan Kuray yaptığı açıklamada kaliteli  hizmet verilmesi noktasında yüksek çalışma yöntemlerinin doğru yollarını anlattı. Çevre Sağlık Personeli Yasin Gedik ise atıkların toplanması ve bertaraf edilmesi konusunda önemli açıklamalarda bulundu.
HABER EKSPER / Mehmet BULUT - Döşemealtı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder