8 Ağustos 2011 Pazartesi

- YALANCININ MUMU!.

Anne: Özür dileyip, mağduriyetimi gidermezlerse bir anne olarak onlara sütümü helal etmiyorum, haram ediyorum
Sütümüz size helal olsun” diyerek günde 16 bin çocuğa süt dağıttığını öne süren CHP’li Akaydın’ı bilboardlar ve başkan sıfatıyla sahibi olduğu belediye gazetesi Büyükşehir Antalya yalanladı. Bilboard ve gazetedeki çocukla ailesi, hayatlarında belediyeden hiç bedava süt almadıklarını öne sürdü .

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin 2011 yılının Mart ayında başlattığı Her çocuk güne süt içerek başlayacak projesi” kapsamın da evlerine kadar 200 cc ücretsiz süt dağıttığı çocuk sayısı iddiaya göre günlük 16 bine ulaştı. Milli Eğitim Müdürü ise bilboardlar, basın açıklamaları ve belediye gazetesinde yer alan bu rakamı yalanlamıştı. Bir çocuğun aylık süt ihtiyacı olan 6 litre süt, sözde toplam 16 bin çocuğun evine ücretsiz olarak ulaştırılıyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Mustafa Akaydın, “Ülkenin en yetkili organlarının dahi diline doladığı projemiz, başarıyla sürüyor. Çocuklarımız rahat olsun. Her sabah uyandıklarında sütleri ayaklarına gelecek. Son olarak çocuklarımıza bir mesajımız var sütümüz size helal olsun” demişti.
CHP’li Akaydın’ı genel seçimler öncesinde 16 bin değil 400-500 çocuğa süt yardımı yapıldığını söyleyen İl Milli Eğitim Müdürü’nün ardından şimdi de, başkanı olduğu Büyükşehir Belediyesi’nin bilboardları ve başkan sıfatıyla sahibi olduğu Büyükşehir Antalya isimli belediye gazetesi yalanladı. Bilboard ve gazete haberlerinde yer alan süt içen çocuk ve ailesi ortaya çıktı. Büyükşehir Belediyesi’nden hayatları boyunca hiçbir zaman süt yardımı almadıklarını öne sürdü. Anne Hülya Şemsinur Kul ve 7 yaşındaki kızı 80.Yıl Cumhuriyet İlköğretim Okulu öğrencisi Devrim Damla Kul, bugüne değin kendilerine Büyükşehir’den hiç süt yardımı yapılmadığını öne sürdü. Bilboard ve gazete haberlerindeki fotoğrafların mizansen olduğunu, fotoğrafların izinsiz yayımlandığını belirtti.

Süt içmedik ki haber olalım
Anne Hülya Şemsinur Kul, “Eşim Yılmaz Kul ile kızımızı 80.Yıl Cumhuriyet İlköğretim Okulu’na kaydettirdik. Sanırım 2009-2010 öğretim yılıydı. Kızım bu okulun anaokuluna gidiyordu. Büyükşehir Belediyesi, okulun anaokulu bölümündeki öğrencilere ücretsiz kahvaltı vermeye başladı. Zaten bilboardlarda 2 bin 500 çocuğa kahvaltı verildiği de yazılıyor. O dönem kızımın resmini çektiler. Gazeteye bastılar. Biz bir tek anaokulunda kahvaltı yardımı aldık. 2011 yılının başlarıydı. Kızımın resmini Büyükşehir Antalya isimli Büyükşehir Belediye gazetesindeki bir haberde gördüm. Benden izin amamışlardı ama bir kereliğine sesimi çıkarmadım. Ücretsiz süt dağıtıldığı yazılı haberde kızımın eline tutuşturdukları süt dolu bardakla ve okul sırasında otururken 2 resmini kullanmışlar. Sonra Temmuz ayında kızımın resmini bedava süt dağıtıldığı öne sürülen bir haberde bir daha belediye gazetesine bastılar
Dava açacak
Anne Hülya Şemsinur Kul sözlerini şöyle sürdürdü: “Kısa süre sonrada kentteki hemen hemen bütün bilboardlara kızımın resmini basmışlar. Bedava süt aldığını yazmışlar. Artık yeter dedim. Biz Büyükşehir Belediyesi’nden 2 yıl önce anaokulunda kahvaltı yardımı aldık. Ama hayatımızda hiç ama hiç Büyükşehir Belediyesi’nden süt yardımı almadık. Ben zaten sütümü BİM’den (market) alırım. Kızımın resmini izinsiz olarak gazeteye basıyorlar. Bedava süt aldığını yazıyorlar. Benim çocuğum bir yıldır zaten süt içmiyor. Komşularımız, akrabalarımız bizi arıyor. Kızım afişe oluyor. Ben Güneş Mahallesi’nde oturuyorum. Komşularımızdan hiçbirinin de süt yardımı aldığını görmedim. Bende süt almadım. Demek ki haber yalan. Bu yalan haberde kızımın resmini kullandıkları ve iznimizi almadıkları için dava açacağım. Benden özür dilemezlerse, mağduriyetimi gidermezlerse bir anne olarak onlara sütümü helal etmiyorum, haram ediyorum.”
http://www.akdenizmanset.com
Şükrü AĞIRMAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder