27 Ağustos 2011 Cumartesi

Halkkart’a halk isyanı

Asgari ücretli vatandaş, CHP’li belediye yüzünden maaşının yarısını ulaşıma harcıyor!
Sivil Toplum ve Diyalog Merkezi (STDM)Başkanı Avukat İbrahim Güllü, “Halkkart’a ve yeni ulaşım sistemine tepki çığ gibi. Kartından bakiyesi durduk yerde buhar olan, evine saatlerce gidemeyen vatandaş isyan ediyor. Bize yüzlerce şikâyet geldi” dedi.

Sivil Toplum ve Diyalog Merkezi’ne gelen Fedai Bircan isimli heykeltıraş elindeki şikâyet dilekçelerini STDM Başkanı Avukat İbrahim Güllü’ye teslim etti. Eskiden yarım saatte evine gidebildiğini söyleyen vatandaş Fedai Bircan “Şimdi aynı evime bir saatten önce ulaşamıyorum. Üstüne de 2-3 araç değiştiriyorum. Fazladan para ödüyorum. 1.70 yerine 3.40 lira ödüyorum. Bir arabadan iniyorum diğerine biniyorum. Kızım bile bu karmaşa ve keşmekeşlikte trafik kazası geçirdi. Ayda 630 lira asgari ücretle yaşayan bir insanım ve paramın 300 lirasını yani yarısını ulaşıma veriyorum. Bu hırsızlıktır” dedi. Sivil Toplum ve Diyalog Merkezi (STDM)Başkanı Avukat İbrahim Güllü şikâyet dilekçelerini tek tek alıp işleme koydu. Güllü açıklamasında “Halkkart’a ve yeni ulaşım sistemine tepki çığ gibi. Kartından bakiyesi durduk yerde buhar olan, evine saatlerce gidemeyen vatandaş isyan ediyor. Sivil Toplum ve Diyalog Merkezimize yüzlerce şikâyet geldi. Biz de kurum olarak bu yaşananlara sessiz kalmayacağız. Halkkart ve yeni ulaşım sistemi ile ilgili olarak incelemelerde bulunuyoruz. Tüketici olarak yasal haklarımızı kullanacağız. Adli başvurularımızı en kısa sürede yapacağız” diye konuştu.
http://www.akdenizmanset.com
Şükrü AĞIRMAN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder