11 Kasım 2012 Pazar

Tuğba ile Mustafa Mutluluğa Adım Attı


Antalya'nın tanınmış Ailelerinden Safinaz ve Mehmet Ala'nın Biricik kızı Tuğba ile  Antalya'nın Tanınmış Ailelerin'den Necla ,Ömer Barsal Ailesinin Biricik Oğlu Mustafa Kalabalık Davetli Topluluğu eşliğinde Dünya evine girdi,, Gelinin Nikah şahidi Antalya Ak Parti İl Başkanı Mustafa Köse Oldu.Başkan Mustafa Köse Genç Çiftlere Evlilik Cüzdanını verirken en az 3 çocuk yapma sözü aldı..
.Düğüne Antalya Ak Parti İl Başkanı Mustafa Köse,Ak Parti İl Teşkilatlardan sorumlu Başkan Yardımcısı Ali Çetin,Antalya Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar,Ak Parti Kepez Gençlik Kolları Başkanı Muhammet Dinç,Ak Parti Kepez yönetim kurulu üyesi 1 bölge koordinatörü Ömer Akbaş,Antalya Ak Parti Muratpaşa Yerel Yönetimler'den sorumlu İlçe Başkan yardımcısı Mücahit Turgut,Ak Parti Muratpaşa Siyasi Hukuk İşlerinden sorumlu  İlçe Başkan Yardımcısı Ali Şekerci,Ak Parti Muratpaşa Ekonomik işlerden sorumlu İlçe Başkan yardımcısı Adnan Saraç.Ak Parti MuratpaşaYönetim Kurulu Üyasi Nihat Türkeri,Ak Parti Muratpaşa Yönetim Kurulu Üyesi Seda Özekici,Ak Parti Muratpaşa Yönetim Kurulu Üyesi İsmail Kuze isimlerini sayamadığım Mahalle Başkanları.,Delegeler katılım yaptılar
Tuğba ile Mustafa Kardeşlerimize HABER EKSPER Ailesi olarak Ömür boyu mutluluk dileriz..
.HABER EKSPER / Mehmet BULUT








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder