19 Kasım 2012 Pazartesi

AK Gençlikten tarihe yolculuk


AK Parti Döşemealtı Gençlik Kolları il ve ilçe yönetim kurulu üyeleri ve koordinatörleriyle birlikte Döşemealtı’nın tarihi Antik ören yerlerini ziyaret etti.

AK Parti Döşemealtı ilçe Gençlik Kollarının organize ettiği Döşemealtı’nın antik dönem tarihi eserleri gezisine il ve ilçe gençlik kolları üyeleri katıldı. Döşemealtı AK Parti Gençlik Kolları Başkanı Mehmet Can ve Tanıtım Medya Başkanı Ömer Kaya düzenledikleri bu geziyi uzun zamandır planladıklarını ve bunu gerçekleştirmekten büyük mutluluk duyduklarını belirttiler


AK Parti İl Yönetim Kurulu’nda AR-GE Başkan Yardımcısı Mustafa Kendirli ve AK Parti Gençlik Kolları il yönetim kurulu üyeleri Döşemealtı AK Parti Gençlik Kollarının düzenlediği organizasyondan büyük memnunluk duyduklarını söyledi. Kendirli, “İl ve İlçe yönetim kurulu üyelerimizin dayanışma içerisinde olduğunun fotoğrafını herkesle paylaşıyoruz. Partimizin tüm birim ve faaliyet kollarında bu anlayış yükselen bir yıldızdır” dedi

Döşemealtı AK Parti İlçe Gençlik Kolları Başkanı Mehmet Can ise ilçe yönetim kurulu üyelerinin büyük çaba ve titiz çalışması sonrasında bu gezinin gerçekleştiğini belirterek gezi programına katkı veren AK Parti İlçe Döşemealtı İlçe Başkanı Yusuf Mayıslar’a ve Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun’a çok teşekkür etti. Mehmet Can, “Önümüzde ki günlerde yeni program ve organizasyonlar gerçekleştireceğiz” diye konuştu
HABER EKSPER / Mehmet BULUT








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder