6 Kasım 2012 Salı

BAHATTİN BAYRAKTAR BAŞKANLA BİR GÜN


Uzun Zamandır Bahattin Başkanı ziyaret etmek istiyordum bugün ziyaretine gittim..Gittim'de kalabalık insan topluluğu kendi kendime düşündüm ki Boşuna geldim bu kalabalıkda zor görüşürüm dedim 1 saat kadar bekledim neyseki başkan gördü de çağırdı..Odaya girerken kendimce gelmişken röportaj'la karışık  haber yapayım dedim..
Başkanım  size 2 sorum olacak cevaplarsanız sevinirim diye söyledim başkanda tabiki olur diye cevap verdi.
Soru...Başkanım geerk kepez halkı olsun,gerekse teşkilat olsun bu kadar sevilmenizin nedeni nedir ?
Bayraktar Başkan..Kesinlikle özel bir çaba sarfetmiyorum nasılsam öyle davranıyorum Birkere partimi seviyorum , insanları seviyorum büyüklerimi olması gerektiği gibi saygı gösteriyor, küçüklerimi de seviyorum..Yani sihirli bir formülüm yok normal insanların davrandığı gibi davranıyorum Makamlar mevkiler gelip geçicidir makam sana birşey katmamalı sen o makama birşey katabiliyorsan ne ala dedi ve 2.ci soruyu görelim
Başkanım bu mahşeri kalabalık nedir ?
Bayraktar Başkan...Biz Ak Parti Kepez Teşkilatı olarak hafta'da 2 gün Salı ve Çarşamba günleri halk günü yaparız kalbalık ondandır..Bu gün zarfın'da vatandaşlarımızla yüz yüze birebir görüşür her vatandaşımızı kapıda karşılar kapıda uğurlarım her vatandaşımızın yasal her dileğini,  isteklerini dinler ..istekleri doğrultusunda yardımcı olmaya çalışırız.. Bu samimi davranışın karşılığını ak parti kepez teşkilatı olarak görüyoruz..
2012 yılı başından buyana 14.000 üye kaydettik bundan güzel karşılık olurmu..Ben kepez İlçe Başkanı olduğum da 6.500 olan üye sayısı bugün 34.500 aşmış durumdayız.Bu aşama'da kepez halkına teşekkür ederken..Ana kademeye,Kadın kollarımıza,Gençlik kollarına,Mahalle Başkanlarımıza teşekkür ederim ..Sana da teşekkür ederim Allah hepimizin Yar ve Yardımcısı Olsun dedi..HABER EKSPER / Mehmet BULUT










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder