15 Temmuz 2012 Pazar

Çevre Ödülü Konyaaltı Belediyesi’nin oldu


Konyaaltı Belediyesi’ne ‘Türkiye’nin En İyi Mavi Bayrak Çevre Eğitim” Ödülü verildi
Uluslararası Çevre Eğitimi Federasyonu (FEE) Türkiye Temsilcisi TÜRÇEV tarafından mavi bayrak ödülü kapsamında her yıl ulusal ölçekte verilen En İyi Çevre Eğitim ve Bilinçlendirme Etkinlikleri Ödülü’ne Konyaaltı Belediyesi layık görüldü. 324 belediye, tesis ve marina arasından Konyaaltı Belediyesi’nin birinci seçildiğini belirten Konyaaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek, aldıkları ödülün kendileri için çok anlamlı olduğunu ifade etti. Çevre bilincini daha büyük kitlelere yaymak için titiz bir çalışma yürüttüklerini belirten Başkan Böcek, “Çevremizin korunmasına yönelik yapmış olduğumuz çalışmalardan dolayı,
Kültür ve Turizm Bakanlığı, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Bölgesel Çevre Merkezi-REC Türkiye, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Atılım Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü’nden oluşan Jüri,  Mavi Bayrak programı kapsamında çevre eğitim etkinliklerini en etkili şekilde gerçekleştiren ve bunları en iyi şekilde raporlayan belediye olarak Konyaaltı Belediyesi’ne En İyi Çevre Eğitim ve Bilinçlendirme Etkinlikleri Ödülünü verdi.  Kendilerine çok teşekkür ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder