20 Ekim 2014 Pazartesi

Bilgi Eğitim Merkezleri ders başı yaptı

Bilgi Eğitim Merkezleri ders başı yaptı
Antalya Büyükşehir Belediyesi Bilgi Eğitim Merkezleri’nde yeni eğitim öğretim dönemi başladı.
Öğrencilerin okul derslerine katkı koymak, sosyal ve kültürel yönden gelişmelerini sağlamak için ücretsiz derslerin verildiği merkezlere 7 bin 533 öğrenci kayıt yaptırdı.


Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı’na bağlı, Altındağ, Aksu, Altınova, Varsak, Döşemealtı, Kepezaltı ve Yenimahalle Bilgi Eğitim Merkezlerinde 2014-2015  eğitim-öğretim yılı heyecanı yaşanıyor. İngilizce, matematik, fen bilgisi, Türkçe, keman, gitar, bağlama, yaratıcı drama, tiyatro, bale, modern dans, halk oyunları, satranç, resim ve bilgisayar olmak üzere 15 branşta açılan kurslarda, ders başı yapıldı. 7 kurs merkezinde açılan 524 kursa, Antalyalılar yoğun ilgi gösterdi. Kurslara 7 bin 533 öğrenci kayıt yaptırdı.

Ücretsiz hizmet veren merkezlerde, çocukların okulda aldıkları eğitimlerine katkı sağlamak amacıyla
konularında uzman öğretmenler tarafından etütler düzenleniyor. Ayrıca kültürel ve sanatsal kurslarla
çocukların yetenekleri ortaya çıkarılırken, kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak eğilimler de veriliyor.

Merkezlerde verilen kaliteli eğitim çocukları sevindirirken, ailelerin takdirini topluyor. Bilgi Eğitim
Merkezlerinde eğitimler Mayıs ayına kadar sürecek.

HABER / Neslihan BAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder