14 Haziran 2014 Cumartesi

KEPEZ’DE KARNE ŞENLİĞİ COŞKUSU

Kepez Belediyesi, ‘Başarıyı Ödüllendiriyoruz’ sloganıyla bu yıl 6’ncısını düzenlediği karne şenliğini, Kepez Belediyesi Turgut Özal Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleştirdi.
Kepez Belediyesi, ‘Başarıyı Ödüllendiriyoruz’ sloganıyla bu yıl 6’ncısını düzenlediği karne şöleni, Kepez Belediyesi Turgut Özal Spor Salonu’nda gerçekleşti.

İlçede eğitim-öğretim veren 69’u ilkokul, 68’i ortaokul ve 22’si lise’de ilk üç dereceye giren toplamda 350 başarılı öğrenciye bisikletlerini, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Kepez Kaymakamı Savaş Tuncer, Kepez Milli Eğitim Müdürü Hüdai Vural, Kepez Belediyesi Başkan Yardımcısı Mustafa Özsoy ve Kepez Belediyesi Meclis Üyeleri verdi.

Ödül törenin de yapmış olduğu konuşmada kaymakamlık görevim de 25 yılım diye sözlerine başlayan Kepez Kaymakamı Savaş Tuncer, “25 yıllık çalışma hayatım boyunca eğitime destek verici hiçbir programı, belediye başkanlarımıza yaptıramadık. Çoğu belediye başkanı da lüzumsuz gördüler. Eğitime yapılan yatırımların kendilerine siyasi anlamda geri dönmeyeceğini düşündüler. Ama Kepez de farklı, Kepez Belediye Başkanımız Hakan Tütüncü’ye bu konuda çok teşekkür ediyorum.” dedi.

Başarıya Teşvik Ediyoruz
Başarıyı Ödüllendiriyoruz’ sloganıyla bu yıl altıncısını düzenledikleri karne şenliğinde öğrencilerle bir arada olmaktan mutlu olduğunu belirten Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, “Kepez Belediyesi olarak 6 yıldan bu yana okullarda başarılı olmuş olan bütün öğrencilerine çeşitli ödüller vermek suretiyle öğrencilerimizi başarıya teşvik ediyoruz. Çünkü biz bütün öğrencilerimizi, bütün kardeşlerimizi kendi evlatlarımız olarak gördük.”dedi.

Daha Büyük Ödüller Sizler İçin
“6 Yıldan bu yana Kepez’i eğitimde ciddi manada başarılarına imza attık. Bugüne kadar yaklaşık iki bine yakın bisikleti her yıl karne şölenlerinde öğrencilerimize verdik. Bundan sonra çok daha başarılı eğitim-öğretim yılları geçiririz. Daha büyük hediyeleri, daha büyük ödülleri siz değerli öğrencilerimize armağan ederiz.”

Yeni Öğretim Yılı Daha Başarılı Olacağız
Derslerinize çok daha iyi çalışarak, sizlere sunmuş olduğumuz imkanları en iyi şekilde kullanarak başarılı olmanızı yürekten gönülden temenni ediyorum. Bir sene boyunca çok çalıştınız ve yoruldunuz. Yaz tatilini en güzel şekilde geçirip, yeni öğretim yılında daha da başarılı olmak için elinizden gelen bütün gayreti göstereceğinizi ben inanıyorum.” dedi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder