2 Haziran 2014 Pazartesi

Kadın kolları başkanı Ayşe Barçin'e süpriz doğum günü

Antalya Ak Parti Muratpaşa kadın kolları başkanı Ayşe Barçin'e Süpriz doğum günü kutlaması..
Ak Parti İl binasında Millet Vekili Gökçen Özdoğan Enç,İl Kadın Kolları Başkanı Esra Özkoç ve ilçe kadın kolları  Başkanları tüm Yönetim Kurulu üyeleri ve Mahalle başkanlarının katıldığı toplantı sonrası Muratpaşa kadın kolları yönetim kurulu üyeleri başkan Ayşe Barçin'e süpriz doğum günü düzenlediler...
mumları söndürürken yönetim kurulu üyelerinin  ‘İyi ki doğdun başkanım’ diyerek tezahüratta bulundular. 

Kadın kolları yönetim kurulu üyelerinin  düzenlediği süpriz doğum günü başkan Ayşe Barçin'i çok mutlu etti..Mutluluğunu yönetim kurulu üyelerine tek tek teşekkür ederek belirtti..Doğum günü sohbet içerisinde devam etti..
Antalya Blog Haber olarak Ak Parti Muratpaşa kadın kolları başkanı Ayşe Barçine Mutlu yıllar dileriz 
Haber / Mehmet BULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder