30 Kasım 2011 Çarşamba

Gülderen Gültekin Ak Parti Antalya Konyaltı Kadın kollarını ziyaret etti


Gülderen gültekin Ak Parti Antalya konyaltı Kadın Kollarının misafiriydi..
Böyle güzel bir günü benimle paylaşan, sohbetleri doyumsuz , konyaaltının değerli hanımefendilerine sonsuz sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Aranızda olmaktan her zaman gurur duydum. Bu gün çok keyifli bir gündü benim için. Bu sebeble baş ta Konyaaltı kadın kolaarı başkanımız sayın Elif İstek hanımefendiye, ayrıca yönetim den Kader Kuş hanımefendiye ve yine bütün sempatikliği ile Konyaaltı kadın kollarının şirin bayanı Hatice Acet hanımefendiye...ayrıca beni ağırlayan Konyaaltının bütün değerli hanımlarına..çok çok teşekkür ederim. Allah yolunuzu , yolumuzu açık etsin. Kalbim sizler le...Diyerek sözlerini tamamladı
antalya blog haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder