28 Şubat 2014 Cuma

Cihan Bulut’tan İşçilere Teminat

Cihan Bulut’tan İşçilere Teminat Söylediklerimin Hepsini Yapacağım 
Ak Parti Muratpaşa Belediye Başkan Adayı Cihan Bulut, Belediye İş Sendikası Antalya İl Başkanı Murat Barış ve yönetim kurulu üyelerini ziyaret etti. Ziyarette Ak Parti Muratpaşa İlçe Başkanı Abdullah Işıkhan’da bulundu.

Bir günde 7 ayrı noktaya ziyaretlerini sürdüren Ak Parti Muratpaşa Belediye Başkan adayı Cihan Bulut Belediye İş Sendikası başkanı Murat Barış ve yönetim kurulu üyelerine yaptığı ziyarette, Muratpaşa bölge sınırlarında deniz alanlarının fazla olduğunu ancak Belediyeye ait bir plajın dahi olmadığını belirten Ak Parti Muratpaşa Belediye Başkan Adayı Cihan Bulut; “Muratpaşa İlçe sınırlarında sadece Lara plajı mevcut ve buranın yüzde ellisi Büyükşehir Belediyesi’ne yüzde ellisi ise İl Özel İdare birimine ait. İl Özel İdare kapatılacağı için biz yüzde elli hissesini alarak Muratpaşa Belediye’sine kazandıracağız. Bu plajda ihaleler düzenleyerek başkalarının arka bahçesi yapmayacağız. Plaj’da getirim asla sağlamayacak, sağlatmayacağız. Plajı ticaret hane olarak değil sosyal tesisi hizmet alanı olarak göreceğiz. Eğer bu sözlerimizi tutmazsak, gelin evimin önüne bir hafta boyunca davul zurna ile eylem yapın. Size bu kadar açık çek veriyorum. Biz her sözümüzü mutlaka tutacağız” dedi.

“TAPU BENİM TAPUM BELEDİYE’NİN DEĞİL”

Muratpaşa sınırlarında bulunan Kırcami imar planına da değinen Başkan Adayı Cihan Bulut; Artık Kırcami’nin hızlı bir şekilde plana kavuşması gerekiyor. Bu yıllardır Muratpaşa’nın kanayan yarası oldu. Ben Kırcami çocuğuyum, benim Ermenek tapumun belediyenin çekmecesinde ne işi var bu bizim tapumuz, bu tapular sizin tapunuz. İnşallah Muratpaşa’da Belediye Başkanı olursam ilk hızlandıracağım ve başaracağım iş Kırcami imar sorunu olacak. Ben vatandaşa seçim öncesi vaatler verip daha sonra kayıp olan bir insan değilim” diye konuştu.

“BELEDİYELER İLE YARIŞACAĞIZ”

Bulut konuşmasının devamında ise; “Kepez Belediyesi, Muratpaşa Belediye’sinin nüfusunu fazlasıyla geçti ancak şuan Kepez Belediyesi hızla gelişen bir İlçe oldu, Muratpaşa Belediyesi’ne bakıyorsunuz hala çok geride kaldı. İnşallah biz büyük İlçeler ile yarışan ve başaran belediye olacağız” sözlerini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder