24 Nisan 2011 Pazar

Tütüncü ye konser ile teşekkür


Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi öğrencileri, okulun bahçesini güzelleştiren Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü ye mini bir konser ile teşekkür ettiler

ATSO Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Müzik Grubu, okullarını ziyaret eden Başkan Hakan Tütüncüıü, en sevdiği eserlerden bir tanesi olan “Bir Kızıl Goncaya Benzer Dudağın” adlı şarkı ile karşıladı. Okulun müzik bölümü öğrencileri, Tütüncü'ye mini bir konser de verdi. Tütüncü, konserlerinden dolayı öğrencileri tebrik etti.
Başkan Tütüncü, resim, müzik, heykel atölyelerini gezerek, okulda yapılan sanat çalışmaları hakkında bilgi aldı.
Tütüncü, sınıfları da ziyaret ederek, öğrencilerle sohbet etti. Burada öğrencilere seslenen Tütüncü, “ Sizleri çok iyi bir şekilde geleceğe taşımak için çalışıyoruz. Sizleri geleceğe iyi taşırsak, ülkemizin yarınlarının da çok daha güzel olacağını düşünüyoruz. Daha önce hiçbir belediye başkanı okulunuzda gördünüz mü, bilmiyorum. Eğitim hayatı boyunca okulumu ziyaret eden bir belediye başkanı hiç görmedim. Haftada iki ya da üç okulu ziyaret ediyorum. Öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin isteklerini, düşüncelerini dinliyorum. Bunlardan kendimize bir yol haritası çiziyoruz.” ifadesini kullandı.
Başkan Hakan Tütüncü, önemsedikleri ATSO Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi'nde kültür ve sanat noktasında modern bir eğitim verildiğini belirtti. Tütüncü, bu eğitim anlayışının da hem Antalya hem de Kepez için çok önemli olduğunu vurguladı.
Başkan Tütüncü, bu okulun fiziki alandaki ihtiyaçlarını karşılayarak, aynı zamanda kültür ve sanata da destek verdiklerini kaydetti.
Tütüncü, öğrencilerin, mezuniyet davetine de “Mezuniyet sevincinizi paylaşmak beni mutlu eder” yanıtını verdi.
Okul Müdürü Adnan Menderes Bulut ve öğrenciler de okul bahçesini güzelleştirdiği için Tütüncü'ye teşekkürlerini ilettiler.

myantalya.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder