28 Kasım 2014 Cuma

Ak Parti Kepez İlçe’de görev bölümü

Ak Parti Kepez İlçe’de görev bölümü
AK Parti Kepez İlçe Kongresi’nde seçilen yeni yönetim görev dağılımı yaptı. Yönetim kuruluna seçilen üyeler, yeni İlçe Başkanı Yusuf İşeri başkanlığında ilk toplantısını gerçekleştirerek, görev dağılımını yaptı.

AK Parti Kepez İlçe Kongresi’nde seçilen yeni yönetim görev dağılımı yaptı. Yönetim kuruluna seçilen üyeler, yeni İlçe Başkanı Yusuf İşeri  başkanlığında ilk toplantısını gerçekleştirerek, görev dağılımını yaptı. İlçe yönetimindeki yeni görev dağılımını açıklayan AK Parti Kepez İlçe Başkanı Yusuf  İşeri, 2023 hedefleri doğrultusunda iyi bir ekiple yola çıktıklarını söyledi. Başkan İşeri,
öncelikle 2015 seçimlerinde AK Parti’nin,  Kepez’de ki’ oylarını en üst seviyeye çıkarmak için gece gündüz demeden çalışmaları sürdüreceklerini ifade ederken, yeni yönetim kurulunun ilçeye ve partiye hayırlı olmasını diledi. Değerlendirme ve istişare toplantısının ardından AK Parti Kepez ilçe yönetimi; İlçe Başkanı Yusuf İşeri , Teşkilat Başkanı Fatih Şahin, Siyasi ve Hukuk İşler Başkanı Nazmi Acan, Seçim İşleri Başkanı Avukat Ömer Emrullah Bozer, Tanıtım Medya Başkanı Fatma Özlem Sönmez, Dış İlişkiler Başkanı Ali Demir, Sosyal İşler Başkanı Atiye Nuray Asar, Yerel Yönetimler Başkanı Mustafa Turan, Ekonomi Başkanı Levent Kerem, Halkla İlişkiler Başkanı  Adil Gökkaya, İdari ve Mali İşler Başkanı Emin Çal, Ar-Ge Başkanı Muhammed Dinç, İlçe Sekreteri Avukat Işılay Işıldar Can, şeklinde görev bolümü yapıldı.

HABER / Mehmet BULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder