31 Ağustos 2013 Cumartesi

Antalya Ak Parti’den Mp Antalyasopor’a Ziyaret

Antalya Ak Parti İl Başkanlığından Ziyaret
Ak Parti Antalya Milletvekili Gökçen Özdoğan Enç , Antalya Ak Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse ve Antalya Ak Parti İl Başkanlığı Yönetim Kurulu üyeleri, Başkanımız Gültekin Gencer Hasan Subaşı Tesislerinde ziyaret etti. Ziyarete Asbaşkanımız Ahmet Bektaş, Yönetim Kurulu Üyelerimiz Ali İhsan Sav ve Hüseyin Samut'ta katıldı.

Ziyarette öncesi tesisi gezen heyet, daha sonra yöneticilerimiz ile birlikte sohbet ettiler. Sohbette konuşan Ak Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse;"Böyle bir sorunluluğun altına girmiş olmanız bizi onurlandırdı. Çıtayı daha yukarıya taşıma iradesini görüyoruz. Bütün Antalya'nın Antalyaspor'u sahiplenmesi gerekiyor." dedi.

Ak Parti Antalya Milletvekili Gökçen Özdoğan Enç ise, "Antalyaspor'un bir marka ve sizinle daha çok yükselecek. Antalyaspor'u yakından takip ediyorum çok fazla ilgi yok diye düşünüyorum. Buradan söz veriyorum müsait oldum her Antalyaspor maçına geleceğim. Kadınlar futbola ilgili değil, fakat kentçilik bilinci kazandırmak adına katılacağım" dedi.

Başkanımız Gültekin Gencer ziyareti teşekkür ederek, "Antalya'nın en büyük markası Antalyaspor'un 80'li yıllardaki özlenen günlere geri getireceğiz. Tekrar 15-20bin kişinin önünde maç oynayacağız. Bunun için büyük adımlar atıyoruz.  Ayrıca yeni yapılan stadyumun Antalyaspor'a devredilmesi ve zemininin kapanıp açılır hale getirilmesi bizim en büyük arzularımızdan bir tanesi. Bu sayede sadece 17 maçlık bir stadyum değil tüm yaz konserlerin olduğu canlı bir stadyum yaratmak. Bunun için gerekli yazışmaları yaptık."dedi.
HABER / Mehmet BULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder