27 Mayıs 2014 Salı

Ummadığım insanlar ADAM çıkıyor. Adam sandıklarım YAVŞAK...!!!


Bir önceki yazım'da kadınlara dair yazmıştım
Benim hayatım'da oLmaz'sa oLmazLarım , oLmasada oLurLarım,, oLması gerekenler,oLmaz olasıcalLarım vardır.Susmak bazen hata'dır , bazen haya'dır , bazen aşk'tır ve bazen sukut'ta saklıdır , en derin kırgınlıklar..
Keşke herkes, konuştukları kadar dürüst , sustukları kadar haklı olsa.Keşke herkes, ilk tanıdığımız gibi samimi, yada OLMAZ OLASICALARIM dedirtmeyecek kadar iki yüzlü olmasa.Keşke, dürüst ve çalışkan insanların bu kadar ucuz harcandığı bir dünyada,değerine değil giderine, yüreğine değil menfaatlerine göre davranan insanlara bu kadar şans verilmese.Keşke herkes mutluluğu hak ettiği için, yalnızlığı da mutluluğa layık olmadığı için yaşasa. 
Dünya nimetlerine ehemmiyet vermeyen yaşayış ve felsefesiyle bir ADAM bir gün çok dar bir sokakta, zenginliğinden başka özelliği olmayan kibirli bir adamla karşılaşır. İkisinden biri kenara çekilmedikçe geçmek mümkün değildir...
Mağrur zengin, hor gördüğü ADAM'a " Ben bir serserinin önünde kenara çekilmem" der. ADAM kenara çekilerek gayet sakince şu karşılığı verir :" Ben çekilirim ! " dedi

Bazen masadan öyle bir kalkıp gideceksin ki ..Kendini adam zannedenler kendilerini garsona bırakılmış bahşiş gibi hissetsin..
Mehmet BULUT

1 yorum: