27 Ağustos 2013 Salı

Kepez teşkilatı Ak Parti Muratpaşa’ya misafir oldu

Antalya Ak Parti Kepez Teşkilatı Ak Parti Muratpaşa teşkilatının yönetim kurulu toplantısına Misafir oldu.
Antalya Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar, Antalya Ak Parti Kepez Kadın kolları İlçe Başkanı Fatma Tutan , Ak Parti Gençlik kolları İlçe Başkanı Ömer Akbaş ve yönetim kurulu üyeleri Ak Parti Muratpaşa Teşkilatı yönetim kuruluna misafir oldular
Misafirleri Antalya Ak Parti Muratpaşa İlçe Başkanı Dr.Abdullah Işıkhan , Ak Parti Muratpaşa Kadın Kolları İlçe Başkanı Ayşe Barçin , Ak Parti Muratpaşa Gençlik Kolları  İlçe Başkanı Mehmet Çetin Karşıladı.
Ak Parti İlçe Başkanı Bahattin Bayrakkatar kısa bir konuşma yaptı konuşmasına şöyle başladı..
Değerli Başkanlarım yönetim kurulu üyeleri öncelikle bizi misafir ettiğiniz için sizlere teşekkür ederim .Buraya gelmemizdeki amaç teşkilatlarımızı tanıştırmak hem'de başkanım Abdullah Işıkhan'a hayırlı olsun demek.
Değerli yönetim kurulu üyeleri öncelikle Tüm ilçeler içinde Muratpaşa gibi yerde  ilçeler arasında 5800 üye kaydı yaparak birinci olmanızı kutlarım görüyorum ki bu gördüğüm ekip iyi çalışıyor Muratpaşa'yı Ak Partili Belediye ile tanıştıracağına yürekten inanıyorum..Başarılarınız için duacıyım Allah Yar ve Yardımcınız olsu..dedi.
HABER EKSPER / Mehmet BULUT




.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder