13 Ağustos 2013 Salı

Ak Parti Konyaaltı Teşkilatında Süpriz Doğum Günü

Ak Parti Konyaaltı Gençlik Kolları, İlçe Teşkilat Başkanı Ahmet Alper ALVEROĞLU'na süpriz doğum günü kutlaması düzenledi .Ak Parti Konyaaltı Gençlik Kolları Başkanı alveroğluna yönetim kurulunun düzenlediği sürpriz doğum gününe gençlik kolları ana kademe ve yönetim kurulu katıldı.
Daha sonra bir konuşma yapan alveroğlu. Konuşmasında ''Bir hikaye yazmak için yola çıktık ve hamd olsun hayallerimizin pek çoğunu gerçekleştirdik. Esas gerçekleştirmek istediğimiz hayalimiz konyaaltı'da yerel yönetimi alıp, burada en büyük destanı yazmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Pek çok düzenlemelere imza attık. Hep diklenmeden dik durun dedin, bizlerde senin arkanda diklenmeden dik durmaya her zaman hazırız. Hedefe ulaşıncaya kadar, durmak yok yola devam'' diyerek desteğini dile getirdi.
Başkan alveroğlu'' İnsanın hayatta yüzlerce dostu olacağına, sizler gibi can dostu olsun. Bu benim için Allah'ın bana bahşettiği en güzel hediye diye düşünüyorum. Gençlik kollarıma çok teşekkür ediyorum. Unutamayacağım bir doğum günü oldu. konyaaltımız için enerjimizi çok harcadık. Feyz aldık ondan. İnşallah kavgasız gürültüsüz yerel seçimlere gireceğiz. Ufak olsun bizim olsun değil, büyük olsun hepimizin olsun düşüncesiyle yola devam ediyoruz. Allah her zaman çalışana verir. Bayramdan, Hepsine çok teşekkür ediyorum. Saygılarımı sunuyorum''dedi.
Daha sonra Gençlik Kolları Başkan alveroğluna çiçek sundu. Pasta kesimi ile gece sonra erdi. HABER EKSPER / Halil MERT

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder