3 Aralık 2012 Pazartesi

-Ak Parti Kepez İLçe Teşkilatında Aşure Günü


Ak Parti Kepez lçe Kadın Kolları Başkanı Fatma TUTAN Kadın Kolları  etkinlikte yaptığı açıklamada, Her Yıl mübarek Muharrem ayı dolayısıyla  kadın kolları teşkilatı olarak geleneksel hale getirdiğimiz Aşure Günü etkinliği düzenledik. Mübarek bereket ayında insanlarımızın hayır dualarıyla etkinliğimize katılım göstermesinden ötürü duyduğumuz mutluluğu ifade etmek istiyorum. Katkı ve desteklerinden ötürü Ak Parti Teşkilatı ve Kepezli Vatandaşlarımıza teşekkür ederim." dedi.
Ak Parti İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar yaptığı açıklamada ''Muharrem Ayı rabbim ile feyzin buluştuğu bir aydır. Bu ay özel bir aydır. Bu vesileyle Kepez Kardeşlerimizi böyle bir yerde toplamak için Her Yıl Olduğu gibi  Aşure etkinliğini tertip ettik. Böyle bir organizasyon tertip ettik. Bu günde çok takdir ettiğimiz Değerli Millet Vekilimiz Gökçen Özdoğan Enç, İl Başkanımız Mustafa KÖSE ve yönetim kurulunu,,Kadın Kolları il başkanımız Nezihe Yoldan Tezcan ve yönetim kurulunu, Kepez Belediye Başkanınımızı ,Meclis üyelerini aramızda görmekten çok memnun olduk. Başkanlarımız ,Partililerimiz,Kepezli Kardeşlerimiz bizlere konuk oldu, kendilerine teşekkür ediyorum. Bunun dışında Ak Parti Kepez İlçe Teşkilatı  olarak çalışmalarımız devam edecektir.. Bu günde burada Ak Parti Kepez Teşkilatı olarak bulunduk; davetimize kabul edip, gelen herkese sonsuz teşekkürlerimizi sunuyorum" diye konuştu...HABER EKSPER /  Mehmet BULUT










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder