16 Aralık 2011 Cuma

Başkanların emrindeyim


Antalya’daki bütün yerel yöneticilere çağırıda bulunan Türel, Büyükşehir Belediyesi başta olmak üzere bütün yerel yönetimlerine hizmet etmeye hazır olduğunu söyledi. Türel, “Bütün yerel yönetimlerin emrindeyim, evrak memuru gibi çalışmaya hazırım” dedi.


AK Parti Antalya Milletvekili Menderes Türel, Antalya'daki bütün yerel yöneticilere çağırıda bulunarak, Antalya'nın Büyükşehir Belediyesi başta olmak üzere bütün yerel yönetimlerine hizmet etmeye hazır olduğunu söyledi. Türel, “Siyasi parti ayırımı yapmadan, bütün yerel yönetimlerin emrindeyim, evrak memuru gibi çalışmaya hazırım” dedi.



Vatana ihanet olur

Kendisine hizmet için gelen yerel yöneticilerin CHP'li ya da MHP'li olduğuna bakmadığını, bu nedenle belediye başkanlarından Antalya'ya hizmet için konuları ne ise yardımcı olacağını bildiren Türel, “Hangi problemle ilgili Ankara'da takip edilmesi gereken ne varsa, bir AK Parti milletvekili olarak söylüyorum, Antalya'nın evrak memuru olarak çalışmaya hazırım. Diyorum ki, bu memlekette kendi komplekslerimiz içinde sıkışıp kalmayalım. Bu kompleksler içinde kilitlenip hizmet etmekten kendimizi sakınırsak bu Antalya'ya, vatana ihanet olur “ dedi.



Sadece bir mektup

Türel, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın'ın bugüne kadar hiçbir talebi olmadığını belirterek, “Akaydın'ın diğer Antalya milletvekillerine de gönderdiği mektuptan başka bir talebi olmadı. Kırcami ile ilgili planlama sürecini de basından öğrendim. AK Partili Büyükşehir Belediye meclis üyesi arkadaşlara buldurttum. Bakanlığa cevabi yazıyı o gayretle götürdüm. Akaydın'ın kendisine de söyledim. Bunu benim basından öğrenmiş olmam önemli değil, bunu öğrendiğim takdirde durmam. Mesele Büyükşehir Belediyesini mi, başka bir belediyeyi mi ilgilendiriyor. MHP'li ya da CHP'li hiç bakmam” diye konuştu.
kaynak / /www.antalyaekspres.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder