19 Aralık 2011 Pazartesi

Başkan Tursun eğitime desteğini sürdürüyor


Eğitime ve öğretime olan desteğini 12 ay boyunca sürdüren Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, ilköğretim öğrencileri ile biraraya geldi.


Eğitime ve öğretime olan desteğini 12 ay boyunca sürdüren Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, ilköğretim öğrencileri ile biraraya geldi. Başkan Tursun, ihtiyacı olan öğrencilere kırtasiye ve forma yardımı yaparak yakından ilgileniyor. Yaz kursları ile birlikte eğitim öğretime 12 ay destek veren Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, ilçede bulunan okulların, peyzaj düzenlemeleri başta olmak üzere, bir çok ihtiyacını karşılıyor. Başkan Tursun belediye hizmetlerinin yanı sıra, şahsi desteğini de her daim sürdürüyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, “Belediye hizmetlerinin içerisinde eğitime yapılan çalışmalar en anlamlısıdır” dedi. Başkan Tursun açıklamasını şöyle sürdürdü; “Rutin belediyecilik hizmetlerimizin yanı sıra çocuklarımızın geleceği için eğitim öğretimi önemsiyoruz. Eğitim ile ilgili yaptığımız çalışmalar neticesinde, ilçemiz eğitim kampüsüne dönüşmüştür. Önümüzdeki yıl yapımı tamamlanacak olan Uluslararası Antalya Üniversitesi ile birlikte ilçemizde bulunan okullar taçlanacaktır. Eğitim meyvesi geç alınan bir ağaçtır ama biz bunun farkındayız. Yavrularımızın eğitimi için elimizden gelen gayreti, gücümüz doğrultusunda göstermekteyiz. Eğitime yapılan hizmet, geleceğe yapılan en iyi yatırımdır. Bu anlamda eğitime olan desteğimiz her zaman sürecektir”
Kaynak / www.antalyaekspres.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder