20 Ağustos 2014 Çarşamba

Kadınlar Plajı’na Kadınlardan tam not

Kadınlar Plajı’na Kadınlardan tam not
Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’in, kadınların talebi üzerine pozitif ayrımcılık yaparak faaliyete geçirdiği Sarısu Kadınlar Plajı, yoğun ilgi görüyor. Hizmetten mutlu olduklarını ve daha özgür hissettiklerini belirten kadınlar, Menderes Türel’e teşekkür etti. Plajın tesettür plajı olarak algılanmaması gerektiğini ifade eden kadınlar rahat edebildikleri için bu plajı tercih ettiklerini söyledi.

Geçtiğimiz günlerde hizmete açılan Sarısu plajı kadınlardan tam not aldı. Her kesimden kadı yoğun ilgi gösterdiği plaj nerde ise her gün tam kapasitesine ulaşıyor. Kendilerine yönelik pozitif ayrımcılık yaparak böyle bir hizmeti hayata geçirmesi nedeni ile Büyükşehir Belediyesine ve Belediye Başkanı Menderes Türel’e teşekkür eden kadınlar buranı tesettür plajı olarak algılanmasına karşı çıktı. Diğer plajlardan çok daha fazla rahat ettikleri için burayı tercih ettiklerini söyleyen kadınlar bu hizmetin Antalya’nın değişik yerlerine yayılmasını istedi.

Kadınlar Plajı yetkili müdürleri Nilay Uğurlu ve Birgül Konuk, açıldığı günden itibaren yoğun bir ilginin olduğunu, kadınların gerçekleştirilen hizmet konusunda mutlu olduklarını, gelen tepkilerin olumlu olduğunu dile getirdi. Kadınlar Plajı’nda işletmeci olan Zümrüt Yıldıran da“Gelen hanımlarımızın hepsi bu hizmetten memnun olduklarını dile getiriyorlar. Menderes Türel’e hepsi çok teşekkür ediyor.” Dedi.

Kadınlar Memnun

Berrin Kömürcü, “ İlk defa geldim, görünümü çok güzel. Her yönüyle rahat hissedebildiğimiz bir plaj olmuş. Sadece tesettürlü kişiler değil, her kesimden insan burada vakit geçiriyor. Antalya ve kadınlar için gerekli olduğunu düşünüyorum. Kadınların özgürlüğü için yapılmış bu uygulama için Menderes Türel’e teşekkür ediyorum.”

Sevde Yılmaz, “ Her şey ayrıntısıyla düşünülüp, çok güzel dizayn edilmiş. Daha önce çok bakımsız olan böyle bir yeri oldukça iyi düzenlemişler. Ulaşım yönünden de bir sıkıntı yok, kolay bir şekilde ulaşılabiliyor. Piknik yeri olarak kullanılmaması ve tesislerin bulunması çevre temizliği açısından memnuniyet verici. Belediye Başkanı olur olmaz faaliyetlere başladığı ve öncelikli olarak kadınları düşündüğü için Menderes Türel’i tebrik ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum.”

Gülümser Öztürk, “ Çevre düzenlemesi, sezlongların ve şemsiyeler oldukça güzel. Herkesin, her plajda denize girememesinden dolayı Antalya için uygun bir hizmet olmuş. Uzun yıllardır denize giremeyen annem, bu sayede artık özgürce gelip yüzebiliyor.”

Fatma Zehra Sarıgül, “Gerçekten çok güzel bir tesis yapmışlar. Bu plaj çok iyi oldu; çünkü Antalya’da denize girebilmek için çok uzak yerlere gitmek zorunda kalıyorduk. Konyaaltı ve Lara Plajları, çok kullanabildiğimiz yerler değildi. Denize girebilmek için, yüksek ücretler ödeyerek tesettür otellerini kullanıyorduk. Çok memnunum, Menderes Türel böyle bir yeri iyi ki yaptı. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ayrıca diğer projelerinin de başarılı olduğunu Nuran Oğuz, “ 15 seneye yakındır denize giremiyordum. İki gündür Kadınlar Plajı’nageliyorum ve her gün gelmeyi düşünüyorum. Tesislerin çok temiz ve bakımlı olduğu da görülüyor.”

Nuran Köşker, “İlk defa geliyorum. Biz burada çok rahat vakit geçirebiliyoruz. Konyaaltı Plajı’nda da yüzen birisi olarak burada daha rahat ettiğimi söyleyebilirim.”

Ayfer Saygın, “Kadınlar Pljaı’nın hem yeni ve temiz hem de daha sağlıklı olduğunu düşündüğümüz için geldik. İnsanların da bu temizliği korumalarını ve dikkat etmelerini diliyorum.”

Yasemin Şengün Çelik, “Kadınlar Plajı’na ilk kez bugün geldik. Bayanlara özel olduğu için ve daha rahat hareket edebilmek için burayı tercih ettik. Genel olarak tesisi çok beğendim. Temiz ve nezih bir ortam sunuyor. Diğer plajlarda kendimizi bu kadar rahat hissedemiyorduk. Lara bölgesine de böyle bir plajın açılmasını istiyoruz. Böyle bir alanın hem ücretsiz hem de halka açık olması hoşumuza gitti. Bu gerekli hizmeti sunduğu için, Menderes Türel’i tebrik ediyorum.”

Belma Erdem, “Giriş alanı dahil tüm tesis çok güzel planlanmış. Kadınlarımız bu pozitif ayrımcılıktan memnun. Başkanımıza bu hizmeti için teşekkür ediyoruz.”Ring Aracıyla Taşıma Sosyal tesis ve yaşam alanı olarak düzenlenen Sarısu Kadınlar Plajında, 300 şezlong, 150 şemsiye, 150 sehpa, duş, tuvalet ve soyunma kabinleri gibi ücretsiz hizmetlerin yanı sıra 15 dakika arayla Ring aracıyla, otobüslerin ulaşamadığı yerlere de transfer hizmeti sağlanıyor.

Akşamları da Sosyal Yaşam Alanı 19.00- 24.00 saatleri arasında erkeklerin de giriş yapabildiği Kadınlar Plajı karma olarak kullanılabiliyor. Kebab evi, balık evi, kır bahçesi, sahil büfe, market, çocuk oyun parkı, spor parkı ve mescit bulunan, Sarısu Kadınlar Plajı, Antalya halkına hizmet veriyor.

HABER / Neslihan Bat

1 yorum:

  1. Buraya ben gittim Antalya'da olduğum zaman, gerçekten muhteşem bir plaj olmuş biz kadınlar için. Herkes orada rahat rahat istediğini gibi denize girip çıkıp güneşlenebiliyor hiç bir mahsur yok. Kadınlar plajına gerçekten hayran olduğum için ben de istanbulda http://kadinlarplajiservisi.com/ üzerinden sarıyer kadınlar plajına gidiyorum. Gerçekten bu tür plajların sayısı kadınlar için ülkemiz çoğalmalı.

    YanıtlaSil