20 Ağustos 2014 Çarşamba

Dr.abdullah Işıkhan'a süpriz doğum günü kutlaması

Ak Parti Muratpaşa İlçe Başkanı Dr. Abdullah Işıkhan'a süpriz doğum günü kutlaması. Muratpaşa İlçe teşkilatında Teşkilat başkanı Av. Ömer Özer ve İlçe gençlik kolları başkanı Mehmet Çetin'in hazırladığı süpriz doğum gününe teşkilatta bulunan arkadaşlarda katıldı..

Daha sonra bir konuşma yapan Dr. Işıkhan. Konuşmasında ''Bir hikaye yazmak için yola çıktık ve hamd olsun hayallerimizin pek çoğunu gerçekleştirdik. . Pek çok düzenlemelere imza attık Başbakanımız şimdi .Cumhur başkanımız Syn Recep Tayyip Erdoğan Diklenmeden dik durun dedi  bizlerde senin arkanda diklenmeden dik durmaya her zaman hazırız. Hedefe ulaşıncaya kadar, durmak yok yola devam'' diyerek desteğini dile getirdi.  

Başkan Dr Işıkhan İnsanın hayatta yüzlerce dostu olacağına, sizler gibi can dostu olsun. Bu benim için Allah'ın bana bahşettiği en güzel hediye diye düşünüyorum. teşkilatıma çok teşekkür ediyorum. Unutamayacağım bir doğum günü oldu. Muratpaşamız için enerjimizi çok harcadık. Feyz aldık ondan. İnşallah kavgasız gürültüsüz . Ufak olsun bizim olsun değil, büyük olsun hepimizin olsun düşüncesiyle yola devam ediyoruz. Allah her zaman çalışana verir.  çok teşekkür ediyorum. Saygılarımı sunuyorum''dedi.

HABER / Neslihan BAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder