28 Nisan 2012 Cumartesi

Kepez’den okullara kupa

Kepez Belediyesi’nin, Antalya merkezdeki tüm ilköğretim okullarına yönelik düzenlediği spor yarışmasında birinci olan okullar kupalarını aldı. Kepez Belediyesi’nin, öğrencilerin bedensel ve zihinsel gelişimine katkı sağlamak amacıyla, geçtiğimiz Ekim ayında başlattığı “Okullar Yarışıyor” organizasyonu, kupa töreniyle sona erdi. Kent Ormanı’nda hafta sonları gerçekleştirilen yarışmaya, Aksu’dan 7, Döşemealtı’dan 6, Kepez’den 27, Konyaaltı’dan 3 ve Muratpaşa’dan 10 olmak üzere toplam 53 okuldan 2 bin 500 öğrenci katıldı. Her okulun 40 öğrenci ile 5 ay boyunca; lastik teker üzerinden atlama, sürünme, tırmanma, el becerisi ve zihinsel düşünce gibi etaplarda mücadele etmesinin ardından, 5 merkez ilçenin birinci olan ilköğretim okulları belirlendi. Birinci olan okullar Aksu’dan Rabiye Mehmet Ülger İlköğretim Okulu, Döşemealtı’dan Osman Ali Cingöz İlköğretim Okulu, Kepez’den İbrahim Doğaner İlköğretim Okulu, Konyaaltı’dan Halit Uluç İlköğretim Okulu, Muratpaşa’dan Melahat Faraçlar İlköğretim Okulu birinci oldu. Kent Ormanı’nda düzenlenen törenle de birinci olan okullar, kupalarını, madalyalarını ve başarı belgelerini aldı. Hem eğlendiler hem de kupa sevinci yaşadılar Öğrencilerin halk oyunları, dans gösterisi ve konserinin yer aldığı törene, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Aksu Belediye Başkanı İsa Yıldırım, Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar, Antalya Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (AESOB) Başkanı Abdullah Sevimçok, İl Müftüsü Ahmet Çelik, Antalya Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Aydın ile yarışmada yer alan okulların öğretmenleri ve öğrenciler katıldı. Gelecek yıl da düzenlenecek Başkan Tütüncü de konuşmasında, 5 ay boyunca Kent Ormanı’nda, sporun birleştirici ve kardeşlik ikliminde centilmence yarışan tüm öğrencileri kutladı. Tütüncü, yarışma ile Antalya merkezdeki ilköğretim okullarındaki öğrencilere, Kepez Kent Ormanı’nda doğanın içerisinde sosyal etkinlik ve spor yapma imkanı sunduklarını söyledi. Öğrencilerin, yarışmadan memnun kaldıklarını belirtmesi ve yarışmanın tekrarının yapılmasını istemesi üzerine Tütüncü, “Okullar Yarışıyor” projesini önümüzdeki yıllarda da düzenleyeceklerini ifade etti. Ülkenin geleceği için çalışıyoruz Öğrencilerin, eğitim ortamlarını kaliteli hale getirmek için çalıştıklarını belirten Başkan Tütüncü, yarışmalarda mücadele eden çocuklara şöyle seslendi: “ Sizleri, tüm çocuklarımızı çok seviyoruz. Kendi çocuklarımız gibi sizleri de bağrımıza basıyoruz. Sizlerin çok daha iyi ortamlarda eğitim görmeniz için gayret gösteriyoruz. Büyük Atatürk’ün söylediği gibi, geleceğin teminatı sizlersiniz. Her hizmeti sizler için yapıyoruz. Sizleri geleceğe en güçlü şekilde taşımak için gayret gösteriyoruz.” Tütüncü, yarışmanın düzenlenmesinde emeği olan belediye bürokratlarına, çalışanlara ve yarışmada yer alan okulları temsil eden öğretmenlere teşekkür etti. Başkan Hakan Tütüncü, daha sonra diğer katılımcılarla birlikte, merkez ilçelerin birinci olan ilköğretim okullarına; kupalarını, madalyalarını ve başarı belgelerini verdi. Yarışmada yer alan öğretmenler ve diğer okulların öğrencileri de başarı belgesi ile ödüllendirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder