28 Nisan 2012 Cumartesi

AKAYDIN '' CHP’li meclis üyelerine meydan okudu ''

Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın, katı atık ihalesiyle ilgili yolsuzluk iddiasında bulunan CHP’li meclis üyelerine meydan okudu. Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın, katı atık ihalesiyle ilgili yolsuzluk iddiasında bulunan CHP’li meclis üyelerine meydan okudu. Akaydın, “Anladığımı kadarıyla savcılara gönderme var” dedi. Akaydın, Dedeman Otel'de, Expo 2016 tanıtım filmi için düzenlenen toplantının çıkışında basın mensuplarının CHP’li meclis üyelerinin kendisi hakkındaki iddialarıyla ilgili sorularını cevapladı. CHP'li üyelerin çöp ihalesiyle ilgili ileri sürdükleri yolsuzluk iddiaları için "Anladığım kadarıyla bu konuşmaların içinde savcılara gönderme var" diyen Akaydın, şöyle devam etti: "Bunu ben çok iyi algılıyorum. Diyorum ki tarihe geçin, çok şerefli bir iş olur. Bizzat siz suç duyurusunda bulunun. Belediye başkanının ihaleye fesat karıştırdığı anlamında diyorum. Başka sözüm yok” dedi. Her şey usule uygundur Akaydın yaşananların kendisi için acı verici olduğunu vurgulayarak, çöp ihalesini savundu. Yapılan projenin Türkiye için önemli bir proje olduğunu, Antalya'nın, çöpünden para kazanan dünyadaki ilk belediye olacağını ifade eden Akaydın, "Her şey usulüne, kanuna uygundur. Ama tabi böyle mesajlar basına düştüğü zaman herkes, 'bunun altında tuhaflık, fesat, çıkar, rant var mı?' diye düşünür. Oraya bir soru işaret koyar. Savcılar da koyar. Dolayısıyla bir partilinin bir partiliye yapmaması gereken bir iş bu. Ama ben hodri meydan diyorum. Kendi partili belediye başkanları hakkında, kendileri suç duyurusunda bulunsunlar” şeklinde konuştu. Başka diyecek bir şey yok Basın mensuplarının 'Rakamlar doğru mudur?' sorusuna Akaydın şu cevabı verdi: "İlk ihaleyle ilgili rakamlarla ikincisindeki rakamlar çok farklıdır. Çünkü proje bütünüyle değişmiştir. İfadeler okununca bu anlaşılıyor. 25 milyon lira büyüklükten 45 milyon lira büyüklüğe çıkmıştır. Belediye bunun içinden, cirodan pay alma şartını getirmiştir. Dolayısıyla sadece yüzde 1 bile, bırakın öbürünü, Büyükşehir Belediyesi'ne tek başına çok muazzam bir getiridir. Başka söyleyecek bir şey yok” şeklinde konuştu. Esra ALTUNKES Kaynak/www.akdenizmanset.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder