17 Nisan 2012 Salı

Akaydın, CHP'yi bombalamaya devam ediyor.

Akaydın, Büyük "abi" Deniz Baykal mı sorusuna öyle bir yanıt verdi ki... Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı CHP'li Mustafa Akaydın, CHP'yi bombalamaya devam ediyor. Belediye'nin arpalık olduğu itirafında bulunan Başkan Akaydın, bu kez "büyük ağabey" ismiyle kodladığı kişinin Deniz Baykal'la ilgili bombayı patlattı: "Arkadaşlar ben kral çıplak dedim. Kral çıplak. Kral cıscıplak. Ama kızdırırlarsa daha da cıplatırım". Belediyeye aldığı işçilerin yüzde 40'ında CHP referansı olduğunu tekrar eden Akaydın, "Bunda ayıp bir şey var mı? Bu demektir ki yüzde 60'ında da yoktur" diye konuştu. Büyükşehir Belediye Başkanı Akaydın, Antalya Kültür Merkezi'nde (AKM) düzenlenen 'Hizmette 3. Yıl Tanıtım Toplantısı'nda bomba açıklamalarının devamını getirdi. CHP'LİLER BANA SALDIRIYOR Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Başkan Akaydın, hafta sonu partisinin Kemer ilçe kongresinde gerçekleştirdiği konuşmaya ilişkin sorular üzerine, kamuoyu önünde partililerini hiçbir zaman tartışmamasına rağmen, kendisinin saldırıların hedefi haline geldiğini söyledi. Son olarak geçen hafta içinde Antalya'da kent ölçeğinde yayın yapan iki farklı televizyon kanalının haber- tartışma programlarında partilileri tarafından bu saldırıların devam ettiğini aktaran Başkan Akaydın, "Kemer, benim partimin özel alanı. İlçe kongresi. Oralarda ilk defa konuşmaya başladım. Çünkü hep saldırı gören bir insan. Aradan üç yıl geçmiş, projeleri engellenen bir başkan. Tabi ki konuşacağım canım, benim de çenem fena değildir. Bir saldırıya uğruyorsam ben de saldıracağım tabi ki" diye konuştu. YÜZDE 40'I REKLAM AMAÇLI! Başkan Akaydın, o konuşmasında Büyükşehir bünyesinde kurulan istihdam ofisi aracılığıyla bugüne kadar belediyede veya özel sektörde istihdam edilen 10 bin kişinin yüzde 40'ının CHP referansıyla işe alındığına ilişkin ifadelerine de açıklık getirdi: "CHP'lileri doldurmadım, yüzde 40'ında CHP'li referansı vardır. Bunda ayıp bir şey var mı? Bu demektir ki yüzde 60'ında da yoktur. Kriterlerimi söyledim. Son derece adil. Bana çok kızmış CHP'li arkadaşım vardır, kızını oğlunu işe almadığım için. İhtiyacım yok veya onun evinde aşa ihtiyaç yok. 10 bin işe yerleştirme yaptım. Bunun 4 bini sonradan başka iş buldukları için ayrıldı. Bizim istihdam ofisimiz sadece belediyeye yerleştirmez. Özel sektöre de işçi bulur. Biz İŞKUR gibi çalışıyoruz." BÜYÜK AĞABEY DENİZ BAYKAL MI? Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Akaydın, yine Kemer İlçe Kongresi'nde yaptığı konuşmada 'Büyük ağabey' diye işaret ettiği kişinin kim olduğuna ilişkin soruya ise pazar günü gerçekleştirdiği konuşmalarının 'Hoca gemileri yaktı' şeklinde değerlendirildiğini belirterek, "Ben ne gemileri yakacakmışım. Beni destekleyen birçok partilim var. Ne gemi yakayım" dedi. DAHA DA CISÇIPLAK EDERİM Kemer'de kullandığı Konfüçyüs'e ait 'Küçük insanların gölgesi uzamaya başladığında güneş batıyor demektir' sözlerini yineleyen Başkan Akaydın, "Arkadaşlar ben kral çıplak dedim. Kral çıplak. Kral cıscıplak. Ben bunu söyledim. Yanlış mı söylüyorum. Siz de alkışlıyorsunuz, siz de farkındasınız o zaman ne dediğimin. Ama daha da kızdırırlarsa, daha da cıplatırım, o ayrı bir konu" dedi. Kaynak: İnternethaber /www.akdenizhaberci.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder