29 Nisan 2012 Pazar

Partim istedi Belediyeyi CHP 'lilerle doldurdum

Mustafa Akaydın partide entrika siyaseti yaşıyorum 3 yılda belediyenin kadrosunun %40 parti refaransı ile gelenlerle doldurduk..Hizmeti Ak Partinin oyları ile yapıyoruz Bazi partililer beni CHP jargonuyla konuşmamakla , Ünüverstedeki arkadaşlarımı belediyeye doldurmakla suçluyorlar oysa belediyenin içinde çok sayıda partili işci var..3 yılda belediyenin içine %40 işci yerleştirdim hepsi parti refaransı ile yerleşti..Danışmanlarıma karışmayınki bende gerisine karışmayayım dedim ''Konuşursam bütün ayıplar ortaya çıkar'' Enrika ve çelme takma siyaseti yaşıyorum konuşursam bütün ayıpları ortaya koyarım elimde alayhime konuşanların videoları var ama büyük ağabey korkusunda birşey yapmadılar halka kırmızı otobüs bekliyor..Teşkilat aldırmıyor..Kritik kararları AK Partinin oyları ile geçiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder