17 Nisan 2012 Salı

kız öğrencilere voleybol turnuvası

Kepez Belediyesi, sokak basketbol turnuvasının ardından lise ve ilköğretim okullarında okuyan kız öğrencilere yönelik “Bayanlar Voleybol Bahar Turnuvası” düzenliyor. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün, kız öğrencilere sosyal ortam oluşturmak amacıyla yapılmasını istediği turnuva, 30 Nisan’da başlayacak. Turnuvanın organizasyonuyla ilgili Kepez Kaymakamlığı, Kepez Belediyesi, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, Kepez İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Sabah Akdeniz Gazetesi arasında protokol imzalandı. Turnuva, lise ve ilköğretim olmak üzere iki kategoride düzenlenecek. Lise kategorisine Antalya merkez ilçelerdeki tüm liseler, ilköğretim kategorisine ise Kepez’deki okullar katılabilecek. Maçlar 5 salonda oynanacak Bayanlar Voleybol Bahar Turnuvası’nın maçları ise Kepez Belediyesi Spor Salonu ile Beşkonak İlköğretim Okulu, Kanal Mahallesi Mimar Sinan İlköğretim Okulu, Şafak Mahallesi Yıldırım Beyazıt İlköğretim Okulu ve Varsak İlköğretim Okulu’nun bahçelerindeki çadır tarzı spor salonlarında oynanacak. Geleceğin Filenin Sultanları’nın mücadelesine sahne olacak olan turnuvanın açılış töreni, Kepez Belediyesi Spor Salonu’nda 30 Nisan Pazar günü saat 10.00’da yapılacak. Kız çocukların spor yapmasına önem veriyoruz 305 takımın katıldığı sokak basketbol turnuvasının şölen havasında geçtiğini belirten Başkan Hakan Tütüncü, eğlencenin, sporun bir arada olacağı Bayanlar Voleybol Bahar Turnuvası’na bütün okulları katılmaya davet etti. Çocukların, gençlerin, özelliklede kız çocuklarının spor yapmasına büyük önem verdiklerini kaydeden Tütüncü, Kepez Belediyespor Kulübü bünyesinde, kız basketbol, hentbol ve voleybol takımlarını bu dönem kurduklarını ifade etti. Başkan Tütüncü, düzenledikleri turnuvalarla, spor okullarıyla da binlerce çocuğu ve genci sporla buluşturduklarını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder