9 Nisan 2012 Pazartesi

İL Gençlik Kolları ''Başkanı Neden Istifa Etti.''

Önder Önen neden istifa etti? CHP Antalya İl Gençlik Kolları Başkanı Önder Önen istifa etti. CHP Gençlik Kolları İlçe Sekreterliği, (Ana kademe) Antalya il yönetim kurulu üyeliği, Genel Merkez MYK Gençlik kolları Genel Sekreterliği gibi çeşitli kademelerde görevde bulunan CHP Antalya İl Gençlik Kolları Başkanı Önder Önen istifa etti. Önen istifasıyla ilgili olarak ; " 16.01.2011 tarihinde Antalya İl Gençlik Kolları Başkanlığı görevine atandım. Bir üyesi olmaktan gurur duyduğum CHP'de Referandum, Seçimler, Kongreler ve Kurultaylar dahil pek çok çalışmada özveri ile görevlerimi yerine getirmeye çalıştım.Halen İl Başkanı olan Özer Ülken’in yakın gelecekte yapılacak olan İl Kongresinde aday olacağını beyan etmiş, İl Gençlik Kolu Başkanı olarak İl Kongresindeki olası tavrımın, İl Başkanının yanında olmayabileceği ve İl Başkanı’nın İl Kongresi sürecini, kendisi ile uyumlu olmayan İl Gençlik Kolu Başkanı’yla yürütme zorunluluğunda olmaması için , almış olduğum CHP terbiyesinin gereği İl Gençlik kolları Başkanlığı görevimden istifa ediyorum."açıklamasında bulundu. Önen; "Kuşkusuz, Türkiye’de olduğu gibi, Antalya’da da demokrasi ve özgürlük bayrağı, CHP ile yükselecektir."dedi Kaynak/www.akdenizhaberci.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder