14 Ocak 2012 Cumartesi

Erciş: Konyaaltı’nın kaderini değiştireceğiz

AK Parti Konyaaltı İlçe Teşkilatı Başkanı Osman Ali Eciş ve yönetim kurulu üyeleri AK Parti İl Başkanı Mustafa Köse'yi ziyaret etti

Kongre sonrası Yürütme Kurulu'nu oluşturduklarını ve çalışmalarına başladıklarını ifade eden Konyaaltı İlçe Başkanı Osman Ali Eciş, “Kongre sonrası ara vermeden heyecanla ilk olarak Yürütme Kurulumuzu oluşturduk. Yönetim kurulumuz ile birlikte çalışmalarımıza başladık. Konyaaltı'nı bölgelere, mahallelere göre tüm yönetim kurulumuzu görevlendirdik. Herkes kendi bölgesi ve mahallesinde çalışmalarına başladı. Birlik ve beraberliğimizi bozmadan, elbirliği, gönül birliği ile hareket ediyoruz. İlk olarak kongremize katılmanız ve verdiğiniz destekten dolayı İl Başkanımızı ziyaret etmek istedik. Konyaaltı teşkilatı olarak il teşkilatımızın yapacağı tüm çalışmalarda yanınızdayız, destek olacağız. Konyaaltı'nın kaderini de hep birlikte değiştireceğiz” dedi.

Teşekkür etti
Yapılan ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren AK Parti İl Başkanı Mustafa Köse ise, “Konyaaltı ilçemizin kaderi kongre sürecinden sonra değişmeye başlamıştır. Konyaaltı İlçe teşkilatımızın kongresi ilçemize yakışan, partimize yakışan bir şekilde gerçekleşmiştir. Bundan dolayı tüm yönetim kurulu üyelerimize, delegelerimize teşekkür ediyorum” dedi.
Yapılan konuşmaların ardından Konyaaltı İlçe Başkanı Osman Ali Eciş, AK Parti İl Başkanı Mustafa Köse'ye bir tablo hediye etti. AA
Kaynak / www.akdenizmanset.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder