20 Mayıs 2012 Pazar

Tütüncü minikleri sevindirdi

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, makamında misafir ettiği Özel Antalya Nar Tanesi Anaokulu’na iade-i ziyarette bulundu. Öğrencilerle sohbet etmek, gönül bağı kurmak ve eğitim ortamlarının kalitesini artırmak için bölgedeki okulları ziyaret eden Başkan Hakan Tütüncü, Kültür Mahallesi’nde hizmet veren Nar Tanesi Çocuk Kampusu’nda miniklerle bir araya geldi. Okul Müdürü Ferda Çekiç, ziyarette anaokulunda yaptıkları eğitim faaliyetleri hakkında Başkan Tütüncü’ye bilgi verdi. Başkan Tütüncü, daha sonra 3-4 ve 5-6 yaş gruplarının eğitim gördüğü sınıfları gezdi. Minik öğrenciler de sınıflarına gelerek kendilerini sevindiren Tütüncü’ye söyledikleri şarklarla teşekkür ettiler. Başkan Hakan Tütüncü, ülkenin geleceği için eğitime önem verdikleri Kepez’de, son derece kaliteli eğitim olanaklarının ve başarılı eğitim kadrosunun bulunduğu bir anaokulunu görmekten mutluluk duyduğunu ifade etti. Başarılı bireylerin yetişmesinde okul öncesi eğitimin önemine dikkat çeken Tütüncü, ilçedeki okulların alt yapısının kalitesini artırmaya, öğrencilerle gönül bağı kurmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi. Müdür Ferda Çekiç de ziyaretinden ve eğitime gösterdiği ilgiden dolayı Başkan Tütüncü’ye teşekkür etti. Ziyarette, Meclis Üyeleri Ramazan Eciş, Rüştü Peker ile İl Genel Meclis Üyesi Necip Çetinkaya da hazır bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder